Monnie spetterde door de baan, ze liep echt op de top van haar kunnen. Ze had een betere proef neer gezet dan haar winnende proef op de ZHK, alleen dat vond de jury blijkbaar niet. De jury op M had me heel terecht rond de 5e plek neergezet met 173 punten, en de jury op C zette me rond de 16e plek met 156 (!!!) Dat is gewoon 17 punten verschil!! Jullie begrijpen dus dat ik daar behoorlijk ziek van ben Uiteindelijk stond ik 11e van de 24.
Er zaten op m'n protocol op meerdere plekken puntenverschillen van 2 punten per onderdeel (middendraf: 5 + 7) en van de jury bij C heel slecht onderbouwd commentaar en 5en geven zonder commentaar erbij, en dat op een NK. Viel een beetje tegen
1: even ronddraven voor ik mag starten, toch wel apart hoor, met de vlaggen en alles zo officieel

2: Monchique denkt: "wat sta je me nou aan te staren in die hoek joh"

3: close up, ik zwaar geconcentreerd, Monchique blij

4: en de proef begint, het moment van de waarheid

5: inzet volte 10 meter bij mijn trouwe voorlezer Sjoerd

6: en weer verder, lekkere aanleuning

7: goed de bocht door zodat ze weer lekker om m'n binnenbeen is

8: Monnie: "dit is leuk! dit is leuk!"

9: vertrek naar middendraf, voor mij een heerlijk plaatje, omdat Monchique een wat hoger kruis heeft en ze hier zo goed gaat zitten

10: halsstrekken, kan wat meer, maar t was wel gelijkmatig

11: passage
geintje... want dat zit natuurlijk nog helemaal niet in de L2 

12: wijken

13: middenstap

14: rechtergalop, die overigs erg sterk verbeterd is

15: B afwenden, lekker verzameld

16: fijne opwaartse overgang naar draf

17: en de laatste groet

t is jammer, maar ik moet ook maar weer zo denken dat ik er toch geweest ben, dat ik netjes in de middenmoot geeindigd ben en dat ik toch kan zeggen dat ik 11e van Nederland was, maar toch blijf ik balen

Sorry voor de hoeveelheid trouwens

Groetjes Kate

Ze heeft in elk geval erg mooie gangen en een mooie aanleuning. Lekker relaxt... Ze heeft er echt plezier in!
hihi