leuke springfoto's en heb 80cm gesprongen:P:P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moppimaaike

leuke springfoto's en heb 80cm gesprongen:P:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 23:04

(roling)roos en ik gingen gister zaterdag dus eerst ff naar belckmeer onze manege. we gaan altijd op zaterdag daarna toe om 2 pony's te rijden
1tje waar ze neit meer op durven en 1tje om helpen in-te-rijden.
na die pony die we inrijden (breezer) ging ik eerst op. zij is echt al heel nervous en daar werd ik (heel dom) beetje bang van want ik de stal deed ze al druk en de vorige keer ook. naja ik er op en ging een beetje gekke sprongtjes maken naja niet echt erg maarja en toen sprong ze opzij. ik pak heel stom een puk manen en toen ging ze vet bokken een paar keer eerst lied ik de puk manen los en daarna weer vast. toen ik weer vast had ging ze haar hoofd helemaal tussen haar benen en.... daar ging ik haha

naja wou eigenlijk toen niet meer. ik moest erop van roos en dan ff stappen en zij liep er toen naast naja oke d8t ik
weer ff gelopen en toen begon ze weer te bokken en ook stijgeren ik had heel vaag vast namelijk voor het zadel vast en achter. dat zit niet lekker als er 1 gaat bokken toen ging ze zo hoog tegen roos op stijgeren dat roos maar los leed en ik pak weer lekker stom een puk manen en jawor ...... een salto van haar af ahah zij rent toen lekker door de bak en na 10 min. hadden we er eindelijk
dit was breezer (dit was natuurlijk een andere keer )
naja dit had ik dus eerst mee gemaakt en toen ging we naar onze eigen pony's lkkr springennnnnnnn

naja ik mocht ff op roos pony cesar springen( echt super bedankt roos je bent een sgat hvj haha ) dus eerst nog ff laag tripel......
Afbeelding

en toen ging roos er weer op en ging na een tijdje 80cm springen
Afbeelding
en zei zeggen : 'ja nou dit moet je doen zou je het durven ' naja ik met natuurlijk lekker stom zeggen 'jawor' en toen moest het maar he ahhha neehoor wou het echt vet graag hier de foto mij recor (spring nooit want je k ga niet springen met me shet)

Afbeelding

goed he naja voor mij doen wel haha

en daarna ging cesar nog lekker vrij springen 1.10m zijn vrijspring recor is 1.20 dat was de vorige keer en daarna moest nero maar eens aan de gaan.

eerst nog laag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en toen 80 cm
Afbeelding

dat was onze dag
en toen zondag
eerst ff met de kar les en daarna ff op ze zitten praten. en wij als spring gekken moesten natuurlijk ff springen haha
dus wij een balkje neerleggen en ik ff naast nero laten springen (wat spring ie toch goed ) en daarna al hoger op cesar en ik mocht weer heeeeeeeeeeeeeel lief van roos op cesar en uiteidelijk heb ik (en roos natuurlijk ook maar die doet altijd zo hoog ) dus heb ik met cesar 75cm zonder zadel gesprongen dus mijn weekend was helemaal goed ahhaha aan roos te danken moppie haha

oja willen julli cometaar geven aan mij spring stijl (dat word een langen topic ) ik d8t dat mij benen gooi ik te ver naar achter en de eerste spring foto (dat weet ik ) had ik dat helemaal omdat ik ook veel te langen beugels had (roosmaat springbeugels) en ik geef d8t ik niet genoeg mee op wel????? naja ik hoor het wel

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:22

Leuke foto's Maaik!!
En wat is Cesar weer super he haha
Onze kerelsss

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:24

weetje hoe hoog die springt;)

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:25

(cesar)

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 20:08

jaaa goed he echt heel erg bedankt roos hvj dat ik op cesar mocht hahaah voor mij is dit hoog want ik spring nooit haha
en als iemand over die bak gaat zeuren ofzo we weten dat hij slecht is binnenkort gaat het veranderen en nero moet in de bak want hij mag echt niet op de weg snappie naja roos was er al bang voor dat we als veel gezeur hier over krijgen haha maar komt dus goeddddd

Rosa_

Re: leuke springfoto's en heb 80cm gesprongen:P:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:10

Ik denk dat dit topic bij HAW hoort. Ik tem even.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:07

ITp -> HAW

s_uzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:18

Ziet er goed uit. alleen waarom heb je bij die laatste pony geen grondbalk?

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:58

Springen ziet er idd leuk uit En wat kan die Cesar hoog springen!

anneliesdj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 23:30

Je zit wel goed hoor zo te zien, je benen zitten niet te ver naar achter. Ja mag wel iets meer met je hand naar voren maar voor de rest ziet het er netjes uit. Overigens blijft het andere meisje (roos?) wel erg rechtop zitten tijdens het springen, ze mag best iets meer meekomen met je bovenlichaam.

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:40

Okeee bedankt voor je tip anneliesdj maar Cesar springt af en toe beetje raar en omdat ik in galop aan kom komt hij wel is niet uit... en Maaike in draf is het wat beter in te schatten maar ik zal er op letten. En grondbalk moet ook volgende keer ja maar vergeet het wel is

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:44

jaaa bedankt voor de reactie en rij nog niet zo heeel lang paard en spring nooit dus wist het niet maar nu wel dus zal niet meer voor komen haha en als ik ooit nog een keer op cesar mag zal ik proberen me handen meer mee te geven. ik had eerst nog ff moeite om hem er op af te sturen en te blijven zitten ahah jaa ik weet het roos had expres alleen in draf erop afgestuurt want hij gaat hard voor mij doen dan ahaha

Latoya_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:14

Je zadel,(bij de eerste pony)lijkt wel te klapperen.
Niet echt prettig voor het paardje.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:52

dat klapperen vind ik wel meevallen, ik heb het veel erger gezien, het 2e paardje springt miss zo hoog omdat er geen grond balk onderligt:) Maar goed, dat doet er niet toe, soms heb ik dat ook verkeerd dus BOEIEND!
Je shet springt heel leuk, shetlandes vinden dat meestal wel leuk geloof ik he, heel veel plezier, resterend commetaar is al gegeven

Danino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:19

Gaaf (H)

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:29

Ga zo door!

Ik wil niet banketstaaf doen ofzo maar let op je msn taal!
Even als voorzorg.. want anders krijg je heel bokt over je heen en dat is niet zo leuk.. Nu denk je ook oh die Sifra_

... Sorry

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:32

banketstaaf staat voor d-o-m

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:57

Haha is goed hoor sifra maar bij mij valt het wel mee toch??
moppimaaike heeft daar meer last van
en nee volgens mij klappert mijn zadel niet zo erg hoor!

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 20:16

ja sorry gaat beetje automatisch bedoel er niks ergs mee hoor en bedank en nero vind het geweldig om te springen alleen hij vind het ook leuk om ons lekker kwaard te maken dan gaat hij de hele bak door behalve de kant die wij willen dat was toen ook ahha maarja lekker eigenwijs ... shetjes he ahaah en zal er op letten hoor

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 16:42

iemand nog die over mijn houding van springen wat kan zeggen??

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:55

Bij de Shetlander misschien een grondbalk? (niet de shet, maar de hindernis )

Niet naar beneden kijken, maar naar voren

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:06

Haha ja neem aan dat ,dat voor mij is voel me namelijk aangesproken maar zal het volgende keer doen maar er is van mij maar 1 foto en net op die kijk ik zo dus ja
maar zal er evengoed op letten!
Hier nog wat andere foto's van mij
Afbeelding
En Maaike zegt wel doodleuk dat ik 80 cm spring maar dat
was de verkeerde foto dit is de goede!
Afbeelding

Roosjelief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:24

hiih die shet had er oinderdoor gekunt gaaf hoor!

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 18:04

naja bijna dan he haha we hadden wel eens dat cesar erover heen ging en nero eronderdoor haha echt gekke beesten ja sorry roos maar ik had maar 1 foto van jou dus... snapie en dat was zo mooi gemaakt dus had ik die er ook maar bij gezet ahah maar is goed die foto's

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:44

Voor zover ik begrepen heb zijn jullie bezig met een pony inrijden terwijl je zelf zegt dat je nog niet lang rijdt? En nadat ze je er 2x afgegooid heeft heb je haar gewoon op stal gezet? Of heb ik dat nu fout?

Als het zo wel is, dan hoop ik dat jullie dringend iemand zoeken die ervaring heeft met inrijden voor niemand nog op die pony kan stappen...