Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Tja, scherper aan het been zetten door veel overgangen en schijnovergangen en zorgen dat ze op jou blijft letten met wachtoefeningen, maar ik neem aan dat je daar nu ook wel mee werkt.
Citaat:Met trainen gaat het echt geweldig maar zelfs als ik op wedstrijde lekker rij haal ik mijn punten niet omdat
ze het op wedstrijd altijd verkloot.

lowara schreef:je schrijft zelf ook dat ze thuis en tijdens het inrijden wel super loopt, maar zodra ze de bak ingaat dat het dan misgaat. gaat er geen belletje rinkelen?
de kans bestaat dat je (onbewust) toch anders gaat rijden tijdens de proef waardoor je paard minder goed loopt.
ikzelf heb hier ook last van,merk het zelf niet eens.
maar na de proef op de som te hebben genomen, en flink met mijn neus op de feiten te zijn gedrukt weet ik dat dit heel goed kan.
ik raad je ook ten sterkste aan om een paar keer te starten zonder aan de winstpunten te denken, of toch dat HC proberen.
anders kom je waarschijnlijk niet verder en blijven de frustraties
Kris25 schreef:Citaat:Met trainen gaat het echt geweldig maar zelfs als ik op wedstrijde lekker rij haal ik mijn punten niet omdat
ze het op wedstrijd altijd verkloot.
Sorry hoor, maar jij zit op haar rug en vind niet dat je je paard er de schuld van kan geven dat ze bv niet op 4 sporen loopt of tegen de hand is of impulsverlies heeft.
lowara schreef:je schrijft zelf ook dat ze thuis en tijdens het inrijden wel super loopt, maar zodra ze de bak ingaat dat het dan misgaat. gaat er geen belletje rinkelen?
de kans bestaat dat je (onbewust) toch anders gaat rijden tijdens de proef waardoor je paard minder goed loopt.
ikzelf heb hier ook last van,merk het zelf niet eens.
maar na de proef op de som te hebben genomen, en flink met mijn neus op de feiten te zijn gedrukt weet ik dat dit heel goed kan.
ik raad je ook ten sterkste aan om een paar keer te starten zonder aan de winstpunten te denken, of toch dat HC proberen.
anders kom je waarschijnlijk niet verder en blijven de frustraties
Kris25 schreef:Aanpakken is niet de juiste tip. waarschijnlijk doe je het onbewust zelf omdat je denkt dat het toch wel slecht gaat in je proef, daar kun je je paard niet de schuld van geven!
NonnyNancy schreef:Protecol commentaar ::
Schouderbinnenwaarts :: Slingerend, niet op 4 sporen (heb hier normaal wel zessen en zevens voor maar vandaag vieren)
Travers :: Tegen de hand, niet getoond, kanteld hoofd, impulsverlies, niet op 4 sporen (verschillende protecollen hoor)
Keertwendingen :: Tegen de hand, impuls verlies (ze loopt dan niet door)
Te weinig verzameld (ik ben al blij als ze vooruit gaat, dan ga ik niet verzamelen, ze rijd haar hele proef verzameld (geen verschil tussen normaal en verzamdeld)
Galop :: Sprongverlies (wordt wel beter)
)Japke_Z schreef:en toch doe JIJ iets verkeerd. Een paard snapt echt niet dat dat figuur in die auto of dat hokje jullie beoordeeld, en al snapte ze dat wel dan zou ze nog niet in staat zijn jou in de steek te laten, dat zit gewoon niet in hun natuur.