Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn haf is nu 12. En we gaan al 8 jaar op buitenrit. Ze heeft nooit bang geweest van een trein die naast haar passeert, of zelfs een trein die tuut. Maar de spoorweg oversteken; Neen, doe haar dat niet aan.
russel schreef:Ik heb wel een paar keer gehad dat mijn paard stroom kreeg. Hij stond op ijzers en het blijkt dat als er net een trein over is geweest er toch nog een wat stroom kan geven. Ook al zijn de overgangen geaard of hoe dat ook heet. De eerste keer dat mijn paard dat kreeg, durfde hij heel lang er niet meer over heen. Probeer je paard niet op de rails te laten lopen.
dat heb ik ook een keer gehad met mn paard
LuckySpirit schreef:Of je kan eerst gezellig met je paard gaan blowen !
Dan is de Trein langs voor ie het in de gaten heeft. Liggen jullie samen op de grond van het lachu !

beantsje schreef:Ik denk niet dat ik over een overweg durf. Ik weet dat de beveiliging van overwegen via een stroompje door de rails gaat.
Mijn paardje, die echt nergens bang voor is, is als de dood voor stroom. Ze heeft weleens wat gevoeld toen stroomdraad in een nat weiland op de grond lag. Ze vloog wel een meter in de lucht en de 14 dagen daarna nog...en ze heeft niet eens ijzers om...
(niet vervelend bedoeld hoor..
)
Hij keek niet eens op!! het gras was véél interessanter