Wat vinden jullie van eefje?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lailapri schreef:Omdat ze hier rustiger is dan in de bak, vraag me niet waarom. Hier voelt ze zich denk ik meer op haar gemak. En beleren is een groot woord voor er een rondje opzitten. Het echte beleren gaan we van de zomer doen.
sucses
buster4ever schreef:omg dat bit......volgens mij zitten zelfs de bitringen in ze mond...
en ik ben het eens met olevalover

Nikki_jimmy schreef:dat eerste rondje stappen?
Wat maken juilie je weer druk, je kan hier ook helemaal niets meer plaatsen zonder de grond in geboort te worden, ze zegt toch dat ze op zoek is? ik weet zeker dat juilie ook wel eens wat onverantwoords doen!
Heel leuk, roze staat mooi! succes!
Nikki_jimmy schreef:'t is toch ongelovelijk, perfectionisten
MrsSoliana schreef:buster4ever schreef:omg dat bit......volgens mij zitten zelfs de bitringen in ze mond...
en ik ben het eens met olevalover
hahahaha inderdaad, ik dacht dat ik het verkeerd zag maar nee dus
MeiaLuna schreef:ikzelf ben ook gek van setjes,maar ik zou toch liever eerst een goedpassend zadel en bitje kopen voor mijn paardje dan een setje... :-/
* )
Hoe kan ej een onbeleerd paard dat op een fijne manier alles moet leren, dingen indoen dat niet eens past. Als het verkeerd gaat, krijg je er nog spijt van dat je dit gedaan heb. Juist voor een onbeleerd paard is het fijner als hij aan goede dingen kan wennen, inplaats een hoop pijn (Hoe zou jij het vinden als je een bitring in je mond gedrukt kreeg.) 

Nikki_jimmy schreef:ik weet zeker dat juilie ook wel eens wat onverantwoords doen!
Heel leuk, roze staat mooi! succes!