(verder heb ik nog een bijna 2-jarige hengst, maar die kan nog dan natuurlijk nog niet aant werk
Ben voor 2 weken trug met haar begonnen, tis een kruising Appaloosa x KWPN. Ik doe nog alles heel erg rustig aan, omdat we zijn verhuisd naar een boerderijtje, maar ik doordeweeks nog in mijn oude woonplaats ben om mijn school af te maken. Hierdoor heb ik ook allen nog met haar gestapt, maar dat maakt me niet zoveel uit, aangezien ik zelf niet de mogelijkheid heb om elke dag iets met haar te doen, en nu dus alleen in het weekend met haar aan de gang ga.
Kan et niet laten wil toch ook nog even een foto van men hengstje, en onze familieshet
dit is men hengst precious:
en dit is precious met onze shet dus
(btw, ze staan nu wel bij mekaar, dit is een foto van toen we die hengst net bij huis kregen,,):en dan nu de foto's van men merrie: Axioma's Varitha
eerst een btje hangen:
btje hangen en lopen(ookal staat ze nu weer ff stil
):en toen helemaal zitten
:stukje wandelen:
van dichtbij
: en ten slotte als afsluiting nog even een beginners-stand-foto
:nou dit waren de foto's van de eerste keer,, de 2e keer vond dat k niet moocht blijven zitten dus gooide ze me deraf, maar daarna bleef k wel zitten toen ze gek ging lopen doen.. Nu gaat et steeds beter, en wordtz e steeds rustiger met stappen, dus misschien binnenkort ene keer een drafje proberen

commentaar is mag, maar dnek er wel even aan dat het dus de allereerste keer was dat er iemand op haar zat en dergelijke

)