In die 4 dagen dat ik daar op stage was, heb ik echt enorm veel bijgeleerd, ben dan ook van plan om zijn lessen te blijven volgen.
Ik ben te weten gekomen, ik dacht wel dat het zo was, maar dat mijn paard dus linksgebogen is.
1. Ontspanning
2. Aanleuning
3. Rechtrichten
4. Verzamelen
5. Oprichten
Wij zijn tot het rechtrichten geraakt, wat ik al een enorme prestatie vindt in 4 dagen!
Ik heb echt helemaal anders leren paardrijden, een hele andere handhouding(veel beter
) etc.. Als je zijn methode volgt, zie je dat het eigenlijk allemaal heel logisch is en wil je echt niks anders meer
Nu, ik weet niet hoe jullie over hem denken, maar ik ben overtuigd en het bewijs is er, kijk maar naar de foto's
Als jullie meer informatie willen, kan je naar de site gaan www.hoefkatrol.com of een mailtje zenden naar Antoine himself
Het is ook een echte aanrader om de DVD te kopen, voor mensen die echt geïnteresseert zijn. Ik heb hem zelf ook gekocht en het is echt de moeite waard.
DAG 1
Voormiddag
Citaat:Ik kan onmogelijk hier alles typen wat ik moest doen, maar we hebben enorm gewerkt aan het stuurwerk en arm/handhouding.
Contrastelling
Mijn houding
DAG1 en daar is al een vleugje nageefelijkheid
Hier was hij iets aan het uitleggen, met 1 vinger druk op mijn buitenteugel
HUuUm?
Namiddag
"Zet je handen eens zo
"DAG 2
Voormiddag
sfeerplaatje
Namiddag
DAG 3
Voormiddag
Z'n gangen zijn echt stukken ruimer geworden!
Namiddag
Middagdutje

DAG 4
Voormiddag
Die gangen! Hij loopt hier wel niet nageefelijk, maar wel mooi beenwerk.
Dit waren foto's van het begin, Yulan moest zonodig de stal gaan kuisen en juist dan begon hij echt schitterend te lopen..
Namiddag
TERUG THUIS IN TRAINING, de zesde dag

Ik ben eigenlijk te lui om alles uit te leggen, maar als je echt geïnteresseert bent kan je me wel een pm'tje zenden
EN ik heb echt immens veel foto's en filmpjes, maar het is onmogelijk om het allemaal te laten zien. De filmpjes komen misschien later nog..
En nu is de boodschap, blijven voortdoen en we komen er wel!

Groetjes Phoebe
)en blue is superduperveel verbeterd!