Ze was zadelmak maar daar is dan ook alles wel mee gezegd, fatsoenlijk bereden is ze niet dus ik moest even checken of ze veilig genoeg was voor klein-meisje-met-iele-breekbare-botjes

En dat was ze, want ze was superbraaf, dus vandaag 9jarige dame erop gehesen.
Beetje stappen en draven aan de longeerlijn, daar hebben we het bij gehouden, rustig aan de spannende indrukken op Tessa laten inwerken.
Toch even gauw wat fotootjes van Tessa als kinderrijpony

Tadaaa
Wieh, spannend water, daar ga ik níet doorheen hoor!!
Proberen stevig door te stappen, Tessa heeft een hele goede stop-functie dus het was meteen werken geblazen voor beiden

Heerlijk nog de aanleuning zoeken aan de bakrand
Waah, daar heb je dat spannende paard-etende water weer, even goed van dichtbij bekijken
Oi, moeilijk, op eigen beentjes lopen met iemand boven op je
Goedzo, zo is braaf!!
Hoezo ze staat er bescheten bij ? Valt best mee toch ?

Zo dat was het alweer, 'geen draffoto's en rechtsomfoto's. Bij de draf moest ik ook even mn volle aandacht erbij houden en en rechtsom waren de batterijen leeg

Ze doet het best netjes, ze snapt alleen nergens een donder van, ook op aanwijzingen van een drijvende longeerzweep reageert ze niet. Ze moet dus nog heerlijk veel leren, en dat vind ik wel prettig.
Annelies doet het ook leuk en past leuk op Tessa. Als Tessa nou wat meer spieren en vet krijgt, zie ik die 2 nog wel de zadelrubriek rijden op de keuring
Ze passen zeker goed bijelkaar
Maar wel echt een schattige combinatie hoor!!!
Tessa.....ziet er erg leuk weer uit!