Kost wat tijd en moeite maar dan heb je ook wat

Annelies is 9 jaar en rijd 2 jaar paard. Ze kan leuk rijden en doet meer dan alleen maar wat hobbelen.
Vandaag kwam ze langs om mijn beide pony's te rijden.
Bas was de eerste:
Het was maar raar weer vandaag en dat kun je aan de foto's ook zien, dan weer een strakblauwe lucht met zon, dan ineens grauw en grijs met hagel en sneeuw.
Rustig instappen
Sneeuw
Annelies rijdt stug door ondanks de rondvliegende vlokken
Beetje beginnen met wat verzamelingswerk, rustig aan oppakken
Ook stelling vragen hoort erbij
Lekker stel
Draven
Daar gaat het al wat zakken
En dat willen we zien, lekker over de rug ontspannen nageven, ook voor shetlanders geldt dat

Over de diagonaal
Even wat ruimte geven van voren
En weer in draf
Lekker los huppeldrafje
Weer wat verzameling vragen
Bas gebruikt hier zn pootjes wel leuk maar was niet helemaal de bedoeling, hij ging nogal te hard en Annelies stuiterde lekker mee

Galopje
Rechtsom ook, beetje lelijke foto, Bas lijkt hier erg op de voorhand, maar kijk ook even hoe scheef ik de foto heb genomen
En lekker uitstappen langs de weg, het waaide nogal hard, kun je aan Bas zn manenbos wel zien

Ik vind dat ze het knap doet, gebruikelijke dingetjes zijn er wel op te merken natuurlijk, Tenen, handen, naar voren kijken etc. Maar toen ik 9 was kon ik nog niet zo knap rijden, ik kon blijven zitten in stap draf en galop en dat was het dan wel. Annelies rijdt Bas echt lekker naar voren en weet hem ook zo nu en dan te verzamelen en nageeflijk te krijgen.
Commentaar is welkom, hou wel rekening met het feit dat het meiske nog maar 9 is en op Bas voor de 1e keer reed