Ik hoop binnenkort ook weer eens foto's van Special te plaatsen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar het gaat steeds beter gelukkig

loutjuh schreef:ziet er zeker goed uit het geeft een mooi en ontspannen beeld....hij loopt lekker voorwaarts
Citaat:Mooie foto's, het 'plaatje' ziet er heel vriendelijk uit . Hoelang is ze nu zadelmak?
Kan me voorstellen dat het een heel verschil met Special is.
heyitsme schreef:hmm, als jij eveline van kooten, bent en je man heet bart, dan is hij zeker de trainingsleider bij de friezen??
Dancer schreef:Poeh, respect dat je haar zo netjes aan het lopen hebt. Top zeg!Roos is nu denk ik vier maanden zadelmak, ik ben nu sinds drie weken wat meer aan het rijden. Daarvoor reed ik 1 a 2 keer per week. Je ziet nu echt dat het hard vooruit gaat.

vind het zo'n gaaf beest he
joyce B schreef:Hé eveline, wat leuk weer iets van je te zien!
Staat dit paard op het FPC of had je haar mee voor de oefening?
Dat benen probleem is voor mij heel herkenbaar, bij mijn wordt het beter nu ik Altana meer aan elkaar en bergopwaarts kan rijden, maar het heeft nog veel aandacht nodig. Het zal bij jullie vast ook snel beter worden als ze meer in balans loopt.
Het ziet er ontzettend goed uit voor nog maar zo kort onder het zadel, ben erg benieuwd naar hoe jullie het doen op de onderlinge wedstrijd in april. Ik kom zelf ook met 1 of 2 paarden, dus zal je vast zien rijden!