Silvana (6 jarige NF stermerrie) @ work.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Silvana (6 jarige NF stermerrie) @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:19

Yeaaah!
Wat gaat het toch super met Silvana en mij.
Zoals sommige weten, kennen we donkere tijden.
Ik werk nu ong. een half jaartje ècht met haar.
Oja, mijn vriendin zit erop, het was de eerste keer dat ze op haar reed, dus het is niet super.
Op het begin liet Silvana haar niet eens opstappen, dus..
En ik heb geen losrijfoto's en foto's van mezelf.

En voor Amy en Linda het bewijs dat ze wel galoppeert. Zelfs met vreemde

Stap:
Afbeelding
Dat hoofd.

Afbeelding
Beter.

Afbeelding
Nog beter.

Afbeelding

Draf:
Afbeelding

Afbeelding
Lekker beenwerk.

Afbeelding

Afbeelding

Galopje:
Afbeelding

Afbeelding

Silvana was btw super druk, irritant en vaak niet aan het been ik heb nl. tijdje niet kunnen rijden wegens het weer.

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:21

Ja Eva ik geloof je .
Het meisje dat erop zit moet niet te ver naar voren zitten, ik zie pianohandjes, hakken iets meer uitdrukken en tenen naar binnen.

Elixir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:23

Phante schreef:
Ja Eva ik geloof je .
Het meisje dat erop zit moet niet te ver naar voren zitten, ik zie pianohandjes, hakken iets meer uitdrukken en tenen naar binnen.

Helemaal mee eens!!

paardemeisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:51

Één vraagje was die cap van je vriendinnetje van haar zelf. Zoja, dan moet je maar tegen haar zeggen dat ze de cap recht op haar hoofd moet zetten en niet schuin naar achteren. zo heeft een cap tijdens een val ook geen zin.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:53

paardemeisje schreef:
Één vraagje was die cap van je vriendinnetje van haar zelf. Zoja, dan moet je maar tegen haar zeggen dat ze de cap recht op haar hoofd moet zetten en niet schuin naar achteren. zo heeft een cap tijdens een val ook geen zin.

Oke, doe ik.

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:53

paardemeisje schreef:

Een cap heeft áltijd nut tijdens een val.

paardemeisje

Re: Silvana (6 jarige NF stermerrie) @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:04

Phante schreef:
paardemeisje schreef:

Een cap heeft wel nut, maar niet als die niet goed op je hoofd zit. De caps worden zo gemaakt dat ze recht op het hoofd zitten en niet schuin naar achter. dus als die naar achter schuift dan heb je geen goede maat cap.

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:11

paardemeisje schreef:
Phante schreef:
paardemeisje schreef:

Een cap heeft wel nut, maar niet als die niet goed op je hoofd zit. De caps worden zo gemaakt dat ze recht op het hoofd zitten en niet schuin naar achter. dus als die naar achter schuift dan heb je geen goede maat cap.

ALS je een cap op hebt, heeft het nut, het zal je hoofd meer beschermen dan geen cap. En, wie zegt dat de cap naar achter schuift?
Zo erg is het nou ook weer niet.

Mevrouw heeft het over caps, terwijl ze zelf ook zonder cap rijdt.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:12

ze lijkt een beetje op mijn pony!

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:14

Leuke foto's, leuk paardje.
Het meeste commentaar is al gegeven, het ziet er gewoon lekker ontspannen uit.
Heb je trouwens 2 dekjes onder je zadel liggen, zoja waar is dat goed voor?

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 22:22

nancy22 schreef:
Leuke foto's, leuk paardje.
Het meeste commentaar is al gegeven, het ziet er gewoon lekker ontspannen uit.
Heb je trouwens 2 dekjes onder je zadel liggen, zoja waar is dat goed voor?

Jup, 2 shabrakjes, goed gezien.
Nouja, op het begin was Silvana super dik en rond, dus een breed zadel, met breedde boom.
Nu is ze flink geslankt (niet drachtig, meer rijden) en is de boom dus te groot.
Omdat het veulen er af is, kan ze misschien nog aankomen, dus wordt er niet meteen een nieuw zadel gekocht.
En met 2 shabrakjes heeft ze er geen last van, dus geen problemen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:23

Het commentaar is al geleverd, dus verder heb ik niet meer te zeggen daarover.
Leuke pony!

paardemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:31

Phante schreef:
paardemeisje schreef:
Phante schreef:
paardemeisje schreef:

ALS je een cap op hebt, heeft het nut, het zal je hoofd meer beschermen dan geen cap. En, wie zegt dat de cap naar achter schuift?

Pardon hoor meisje, als ik zonder cap rij moet ik dat zelf weten, daar vraag ik geen advies voor van jou. en zeker niet voor een meisje van 13 jaar. En kan zeker wel zien of en cap niet goed zit, toevallig verkoop ik caps, als je dan zonodig mijn profiel aan het bekijken bent, moet je ook de tekst erboven lezen. Dus niet te snel iets zeggen als je er geen verstand van hebt, want dat blijkt hier wel. En heb nooit gezegt dat de cap naar achteren glijdt, de cap zit niet recht op haar hoofd. en zou die wel recht zitten en glijdt die teveel naar achteren dan heeft ze een te grote maat cap.

paardemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:32

verder heb ik niks te zeggen, wel een leuke pony

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:46

paardemeisje schreef:
Phante schreef:
paardemeisje schreef:
Phante schreef:
paardemeisje schreef:

Pardon hoor meisje, als ik zonder cap rij moet ik dat zelf weten, daar vraag ik geen advies voor van jou. en zeker niet voor een meisje van 13 jaar. En kan zeker wel zien of en cap niet goed zit, toevallig verkoop ik caps, als je dan zonodig mijn profiel aan het bekijken bent, moet je ook de tekst erboven lezen. Dus niet te snel iets zeggen als je er geen verstand van hebt, want dat blijkt hier wel. En heb nooit gezegt dat de cap naar achteren glijdt, de cap zit niet recht op haar hoofd. en zou die wel recht zitten en glijdt die teveel naar achteren dan heeft ze een te grote maat cap.

Eh, ik ben heeeeeeel toevallig 14. Enne, je doet alsof ze beter géén cap op kan hebben alsof die geen nut heeft..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:49

Ziet er leuk uit,alleen in de galop moet ze meer 'in' het zadel zitten,anders krijg je zo'n hobbeleffect.
Het meeste is al gegeven,maar in de galop en de stap mag ze haar wat meer naar voren rijden,maar dat kan ook aan de foto liggen.

Marlou89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:05

Ehm ik wil me er eigenlijk niet teveel mee bemoeien, maar Phante ik denk dat paardemeisje er toch wel meer verstand van heeft dan jou, want als je cap niet goed zit heeft het ook geen nut dat je er 1 op hebt... Dan hoef je niet meteen een grote mond op te zetten als ze wat wilt uitleggen..

Even terug ontopic!!
Ik vind het een hartstikke leuk paardje, veel plezier ermee.. leuke foto's ook

asje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:07

als een cap naar achter kan glijden, kan ie bij een val in de nek komen en dan kan je je nek breken! Maar ik heb het idee dat de bandjes wel strak genoeg zitten!

Ze moet proberen meer in het zadel te zitten in de galop en misschien meer steun op de beugels, kan ook momentopname zijn...verder de handen soms wat hoger, armen iets meer in een hoek buigen. Schattig knuffelpaardje!

blacky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:19

Dat gezeur over een cap, wel een cap, geen goeie cap doe dat fijn via de pm maar niet in iemand zijn topic. Maar als we dan toch bezig zijn "paardemeisje heeft gelijk".

Verder een erg leuk paardje !!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:45

Phante schreef:
Phante schreef:

Eh, ik ben heeeeeeel toevallig 14. Enne, je doet alsof ze beter géén cap op kan hebben alsof die geen nut heeft..

Ehhhh wat heb jij heel toevallig een grote bek voor zo'n jong meisje
*Stil maar*
ts-er : leuke pony, en dat shabrak!!

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:22

Okeoke, ik zeg al niks meer.

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:27

Lekker beenwerk? Je hebt eigenlijk geen nagevelijkheid, maakt je dat niet uit of lukt dat gewoon echt niet? Zo krijgt ie iig vanzelf een lekkere ondernek.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 12:27

liza van loon schreef:
Lekker beenwerk? Je hebt eigenlijk geen nagevelijkheid, maakt je dat niet uit of lukt dat gewoon echt niet? Zo krijgt ie iig vanzelf een lekkere ondernek.

Ik ben al blij dat haar neusje niet omhoog steekt.
Silvana is wel al 6 jaar, maar nog maar een half jaartje onder het zadel.
Het maakt me wel uit, maar aangezien ze op het begin een sterrenkijker was, vind ik dit al veel beter.
Ik ben er zelf meer mee bezig als mijn vriendin, ik rijd veel overgangen en voltes, waardoor Sil de ontspanning meer aan biedt.
Ik doe lekker rustig aan, en het kan me niks schelen als mensen dan lopen te zeuren dat ze nog niet nageeflijk loopt, dat komt allemaal wel, en het is al veel beter als op het begin.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 12:28

Ohja, vandaag waarschijnlijk foto's met mij erop.

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:09

Waarom heb je er ooit twee dekjes op
Leuke pony heb hoor