Ik heb horsemanship en reining beginners gestart, van de horsemanship is alleen een foto van de prijsuitreiking, maakt niet uit want dat ging toch niet goed
Rolinda zag een grote rode reclameposter waar ze echt niet langs wou dus toen was het gebeurd met het proefje. Hier foto van de prijsuitreiking (ik had dus geen prijs
):Toen de reining, we mochten inrijden in de wedstrijdbak dus tijdens de proef was Rolinda niet meer bang voor posters

Het begin van de proef
Grote snelle cirkel
Eerste stop
Op naar de tweede
En dit was de tweede

Rollback
Spin naar rechts
Bit laten zien
Prijsuitreiking: eerste prijs! Was ik superblij mee, ik had twee keer eerder meegedaan met reining op onderlinge wedstrijden en toen stopte ze pas als er een muur in de weg stond
Ik was sowieso al tevreden want het ging heel goed voor ons! Dan nu het ererondje
:"Als je maar niet vergeet dat je het aan MIJ, ROLINDA, te danken hebt" *bok*

Dit was de proef die ik moest rijden:
PATTERN 3
1 Maak twee cirkels op de rechter hand, de eerste klein en langzaam, de tweede groot en snel, gevolgd door een enkelvoudige of vliegende galopwissel
2 Maak twee cirkels op de linker hand, de eerste klein en langzaam, de tweede groot en snel, maar sluit deze cirkel niet
3 Maak een run down tot voorbij de eindmarkering gevolgd door een roll back naar rechts
4 Maak een run down over de middellijn van de arena tot voorbij de eindmarkering gevolgd door een roll back naar links
5 Maak een run down tot voorbij de middenmarkering gevolgd door een stop
6 Ga minstens 3 meter achterwaarts, pauzeer
7 Maak twee spins naar rechts
8 Maak twee spins naar links
Foto's gemaakt door Rob Ravesteijn.