Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Qimm schreef:Travers is toch 4 en sb 3? Je zou best sb op 4 sporen kunnen doen maar dan is het fout

Voor voorbeelden zijn er genoeg M-proeven te bekijken in het weekend
. Dit heb ik wel vaker gehad, en als ik hem wat schuiner inzet scoor ik 7-ens.

Remember schreef:Moeilijkheid zit 'm in de buiging, takt en impuls houden, schouder 40cm naar binnen zetten kan iedereen wel.
Remember schreef:Maar weet je wat het wel weer is in de proef? Je kunt 'm beter wat overdreven inzetten, heb je eerder een beter cijfer voor. Ik moest gister 2x een SB recht op een spiegel af, makkelijker kan het niet, netjes op 3 sporen, 2x een 6 met 'moet meer' en 'meer van hoefslag af zetten'. Dit heb ik wel vaker gehad, en als ik hem wat schuiner inzet scoor ik 7-ens.
ElCamino schreef:Het verschil zit hem in schoudervoor rijden en schouderbinnenwaarts. Het een is op 3 sporen en het ander op 4 sporen.
ElCamino schreef:Het verschil zit hem in schoudervoor rijden en schouderbinnenwaarts. Het een is op 3 sporen en het ander op 4 sporen.
Kelly_ann schreef:Remember schreef:Moeilijkheid zit 'm in de buiging, takt en impuls houden, schouder 40cm naar binnen zetten kan iedereen wel.
En vaak verlies je de buiging als je hem schuiner maakt, zonder buiging kan je 'm bijna overdwars rijden
knapmannetje schreef:ElCamino schreef:Het verschil zit hem in schoudervoor rijden en schouderbinnenwaarts. Het een is op 3 sporen en het ander op 4 sporen.
Sorry maar dat klopt niet wat je hier zegt. SB is altijd op 3 sporen. 4 sporen is travers. En SV is niet geheel op 3 sporen.
Kitty schreef:Schoudervoor wordt wel op drie sporen gereden: binnenste spoor zijn binnenvoorbeen en binnenachterbeen, middelste spoor is het
binnenbuitenbeen en buitenste spoor is buitenachterbeen.