Hier de foto's :Hier loopt ze fijn...
een stom moment

weer zo'n stomme sta foto

vind ik een mooie foto lekker geconsentreerd met zijn 2tjes

beetje uitmekaar

vind ik ook mooi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hier de foto's :

Ik doe het alleen in trainingen op wedstrijden heb ik het gelukkig niet

maar ben blij dat ik het alleen maar thuis doe
heb altijd hele hoge cijfers op mijn houding
dan ben ik druk bezig met waar ik langs moet denk ik
maar bedankt voor je reacties
en thuis geldzoeken kan nooit geen kwaad, op wedstrijd terrein zijn vaak al vele je voor gegaan dus is de kans op iets te vinden vaak kleiner

RUBYWHITE schreef:Je zit er netjes op hooren thuis geldzoeken kan nooit geen kwaad, op wedstrijd terrein zijn vaak al vele je voor gegaan dus is de kans op iets te vinden vaak kleiner
![]()
Haar racebui gisteren was dus vandaag al weer over
Ja gelukkig wel ik had hem voor de zekerheid al even losgehad was de meeste energie deruit maar der kwam niet veel energie uit gelukkig
Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat
)

Had laast weer priveles deed ik het ook zo erg moest ik naar de lampen boven kijken whaha ik zag niet eens waar ik moest rijden maar het helpt wel dan voel je je paard ook meer en zit je niet zo te kloten met je handen... Maarja heb geen lampen in mijn bak moet ik maar naar de wolken kijken

spannend hoor
Tot dan
En hij loopt echt geweldig bij je zeg!
Alvast veel succes, gaat vast goedkomen! Rieta schreef:ja heel veel ik vind zoveel geld thuisIk doe het alleen in trainingen op wedstrijden heb ik het gelukkig niet
![]()
![]()
Nee onze bak was niet hard wij hebben zo'n goeie bak we doen er helemaal niks aan en die van ons wordt niet hard en staat nooit water in

ja ik zit nu al veel beter op het zadel heb de beugels een gat langer gedaan dat zit ook al veel beter.. maar doorzitten wil nog niet echt lukken
Leuke reacties
! Hoe groot is hij? 
ziet er netjes uit...probeer inderdaad alleen naar voren te kijken succes veder
.
Zolang je op wedstrijden maar vooruit kijkt is er niks aan de hand toch.

Ze is 1.62 en wordt in april 5 dus ze groeit hoop ik nog een beetje