In totaal heb ik er 7 onderdelen op verknoeit (met 3x een 3, 3x een 4 en 1x een 5). Mijn punten waren 177 en 175. Ik was er ZIEK van
Als ik simpele 6en had gehad voor die onderdelen had ik meegekunt naar Wanroy en dan had ik daar 2 paarden op het NK gehad. Maar dat sprookje ging helaas niet door. Wel was ik erg blij dat ik toch nog "redelijke" punten had met een proef waar zoveel fouten in zaten. Maar nu genoeg gemekkerd
de foto's of liever gezegd stills:1: net gegroet, m'n handen staan te breed, maar 't achterbeen zit er goed bij.

2: uitgestrekte draf

3: en toen begon het gedonder, in m'n schouderbinnenwaarts.

4: ik probeer met rechterhand en binnenbeen de volte nog zo rond mogelijk te krijgen, maar ze raakte de hoefslag niet aan
(achterhand wil wel lekker dalen dan
)
5: appuyement, wel es waar van binnenhoefslag ingezet, maar verder nog redelijk

6: stelling word verder in't appuyement beter, ze lijkt achterhand voor, maar dat was niet zo

7: aai... die rechterhand

8: vervolgens met heel veel moeite een hele gespannen travers langs de kletskousen

9: schouderbinnenwaarts

10: net achterwaart gehad, voorwaarts galop, net wat lang

11: uitgestrekte galop

12: weer uitgestrekte galop (met heel veel binnenbeen), voetjes van de vloer

13: daar gaan we weer, linksomkeert contra galop, een 3, gevolgd door een 3 voor m'n eenvoudige wissel omdat ze omgesprongen was

14: in galop op het halthouden af

15: en groeten, zonde van 't achterbeen

wat vinden jullie er zo van? Ik heb t idee en gevoel dat Kendi er qua aanleuning erg op vooruit is gegaan en dat die achterhand er ook steeds beter bij komt (en dan even niet naar de grofe fouten gekeken he
) tips zijn erg welkom

Groetjes Kate

vind het er best goed uitzien!

Als hun eigen wedstrijd maar goed gaat... erg zonde is dat.