Vanwege mijn operatie aan me knie die ik maandag heb gehad mag ik een tijd niet rijden. Nou kan ik Jolly dan vakantie geven, maar ik kan hem ook een keer aan het werk zetten met een meisje waar die goed mee op kan schieten, naja dan kies ik toch echt voor de tweede. Voor de rest heeft die gewoon vakantie (op wat VD na)
Ze reed hem aardig netjes voor die dagen dat die zo goed als geen beweging had gehad. Je merkte echt dat die wat drukker was dan doorsnede, en was haar ook een beetje aan het uitproberen. Hij viel veel naar binnen en dan moest ik hem gaan knuffelen. Naja niet gedaan. Goede instructie gegeven en toen had ze de knopjes aardig in de hand
1. Ja daar liggen mijn krukken.
2.
3.
4. Wat meer stelling vragen
5. Euu ja Jolly kan ook huppelen
6.
7.
8.
9. Uitslover
10. Even stappen
11. Euuu Anne
12.
13. Jaa de galop gaat niet echt goed.
14.
Kettinkje die ik van Mamalief heb gekregen
Na een tijdje kreeg ze de smaak wel te pakken, alleen toen was ik meer met haar bezig. En dus geen foto's gemaakt.
Laat wel even een berichtje achter alleen hou er rekening mee dat Jolly 3 dagen niet gereden is en ontzettend druk/vrij moeilijk te rijden is.
Annemarie zet de filmpjes er nog wel bij
Doegg

maar het was zeker super!!
dan zal ik wel ff andere doen! dus even wachten

ennnn er gebeurt niks.. het is gewoon een leuke shet met leuke bandage,s en een leuk dekje !!!
super mooi gemaakt!
grrr