Zondag 12 Februari hadden we bij ons op stal (Manege Berestein/Den Haag) een clinic van Bart Bax. En daar deden Naad en ik natuurlijk ook weer aan mee. We reden met een groepje van 3, en heb bijna een uur lang les van hem gehad, was weer heel leerzaam en een leuke ervaring natuurlijk. Kreeg vooral veel complimentjes, wat me af en toe wel deed blozen tijdens het rijden.
Najade loopt op dit moment bij mij L2 + 2 winst, pas 1x gestart in L2 en met mn bijrijder heeft ze nu 2x M1 gestart. Wel moeten jullie weten dat dit geen makkelijke tante is, ze kan soms zo verschrikkelijk heet zijn en zich afsluiten voor de rest van de wereld dat er werkelijk nix met haar te beginnen is. Ze heeft in het begin ook een tijd gehad, waarschijnlijk ook omdat ze dingen moeilijk vind en ze al snel heet wordt dat ze weleens omhoog ging. De laatste tijd gaat het allemaal heel goed moet ik zeggen en is ze eigenlijk vrij relaxed voor haar doen. Al heeft ze soms nog weleens van die Naad-buien hoor, het is en blijft een echte merrie, en soms ook wel een pismerrie en zou je dr het liefst achter het behang plakken
Deze zondag was ze echt ontzettend braaf, ze was lief, lekker los en soepeltjes en liep rond met een kop van ik ben toch altijd braaf en lief.. ik spook nooit wat uit..
Voor die mensen die haar niet zouden kennen, zouden dat inderdaad kunnen denken. MAAR we weten beter.. 
Commentaar op mezelf: ik moet mezelf wat langer maken in mn bovenlijf, borsten meer vooruit en schouders meer naar achteren, heb de neiging te ontspannen te zitten en dan btje in te zakken en soms trek ik mn rechterhak wat op.. stom stom stom..
Nou bij deze de foto’s die zijn gemaakt:
vind ik zelf een van de mooiste
schouderbinnenwaarts 1
2
3
4
losrijfoto, wat langer en lager
btje tdh, werd btje heet
Ook goed ontspannen, alleen laatste foto is ie wat gespannen zoals je zei, lijkt me leerzaam geweest! 
maar je paardje op die eerste foto is werkelijk
ik zie pianohandjes schaam je!!!