Elena schreef:Hey,
Ik vind het er echt heel goed utzien voor iemand die de eerste keer springt! echt wel!
maar of dit nou zo verstandig is in een open ruimte..en de hindernis lijkt me ook niet echt veilig..

Eerst keer? haha 3de keer
Het is geen open ruimte waar we in springen het is een parkje met een hek omheen dus de pony kan er niet in eens weg rennen. En de pony is gewent om altijd buiten in een open ruimte te rijden. (We hebben namelijk geen bak die groot genoeg is om te rijden
.)
De hindernis is idd niet erg veilig maar ik had al gezegt dat ik daar de volgende keer rekening mee ga houden
Ik zal dan wel een paar jerrycans mee nemen en daar een hindernis van maken. Das wel veilig genoeg toch?
Sfiejj schreef:Echt super Ziet er erg goed uit. Enige tip die ik wil meegeven is dat het jochie z'n onderbenen iets meer naar achteren moet doen! Voor de rest ziet het er errug leuk uit
Dat over dat het zadel niet goed pas kan dat ook bij een heel plat zadeltje? We hebben de beugels nu wel een gaatje langer en nu heeft hij zijn benen ook niet meer zo ver naar voren.