Na het lezen snel naar huis, snel witwaspraktijken bij Mirk uitvoeren en snel gevlochten, de trailer op en op naar Warffum! Tijdens het inrijden liep Mirk best heel fijn. Toen ik de ring in kwam werd hij even gespannen maar na een half rondje was hij er helemaal bij.
Ik heb normaal gesproken een hele vlakke proef, vooral toen ik nog in de m1 zat, geen uitschieters, geen lage punten. Ik heb keihard gewerkt aan de contragalop (wat ik moeilijk vind) en de galop in het algemeen. Dat kwam in de proef best lekker naar voren. De keertwendingen en een keer verkeerdaangesproken gingen erg slecht. Het ging wel heel beheerst de tempo, het voelde super fijn!
Nadat ik MIrk op de trailer gezet had, zag ik al dat er erg laag gepunt was. Op dat moment stond iemand met 148 nog op de eerste prijs en er moesten nog 2 bij... ik en nog iemand. Tot mijn grote verbazing kwam mijn protocol al snel bij mij en... ja hoor, mijn Mirk en mijn eerste winstpunt in de M2 en een oranje lint! De nummer 2 zat op 7 punten verschil! Mijn protocol zaten een heleboel golven, de keertwendingen en galop werden afgestraft met 3'en en 4'en. voor de rest een zootje 6'en, maar voor schouderbinnenwaarts, 1 contragalop, halthouden en achterwaarts, wat voltes 7'ens en op mijn andere contragalop had ik zelfs een 8!!!! (als je in het begin mijn contragalop gezien heb, was het een ware drama, ik zat Mirk veel te veel te drukken zodat hij ging vliegen). Waar ik ook blij mee was was de 7 die ik kreeg voor 'de zuiverheid van de gangen'. Super fijn gevoel dit dus, nooit gedacht dat ik dit ooit met Mirk zou gaan halen, nu zijn we echt m2

Net binnengekomen in de bak was Mirk wat gespannen

Helaas begon mirk pas tijdens de helft van de diagonaal te strekken

En weer opvangen...

Schouderbinnenwaarts, moet hem voortaan iets verder van de wand af rijden zie ik, maar deze sb was goed voor een 7

volte halve baan

nog een volte halve baan

travers

drafje

uitgestrekte stap

Inzet contragalop

galopje

deze contragalop was goed voor een 8!!!

en in stap de rijbaan verlaten
, de enige met winstpunt...
gefeliciteerd!!!

..... het Z komt echt nog wel voor jullie.
geweldig