Verosjaak schreef:hey zijn dat niet de foto's van vorige zomer. daar was ik ook bij. Haar techniek is nog niet goed omdat we toen nog maar een paar weken springles hadden gehad. Talinde vind springen super dus leonie dacht laat ik wat afwisseling doen en gaan springen. Talinde sprong steeds super te hoog voor de sprong die er stond dus dacht ze laat ik gek doen en zet de sprong hoger. hihi. was egt grappig om te zien. Mijn tips zijn nog hetzelfde als toen, meer megaan met de hals van tallie en die handen moesten ook naar voren, maar dat deed ze liever niet omdat ze tallie anders niet mee terug kreeg aangezien ze nogal druk was....
groetjes vero.
even off-topic, ik denk dat ik met de wedstrijden wel weer ff ga kijken op een zaterdag/zondag
heej veronique..hoe gaat het met de western of wat je ookalweer deed..
en gezellig dat je dan meedoen..op wie ga je weer op zillebill of niet?
en tnQ voor de opmerking...en leoniej is altijd zenuwachtig..je had haar zondag niet moeten meemaken!
ze ging landelijk rijden met tal(dresuur b8 en b9)zo echt hé..knalrood helemaal hijgen sommige dachten echt dat ze ging stikken mjaa zo is lelaniej..je kent haar whaha en tsja..tal was toen ook nog onervaren ja