vandaag heb ik nieuwe foto's gemaakt, weer in een mooi setje
was de 1e keer dat janneke bandages omhad, dat vond ze in het begin wat raar

Met de vorst en alles heeft Mieke de afgelopen tijd niet veel kunnen rijden maar er was zeker vooruitgang te zien!
ook is het nieuwe er nu af voor Janneke en gaat de trucendoos open
ook was ze vandaag wat extra fris omdat ze al een paar dagen niet gereden was, maar er zaten hele goede stukken bij!
ook zit het galop-knopje er inmiddels op

poseren met het hele mooie setje
Janneke ziet iets

steeds als ze wat 'engs' hoorde vond ze dat ze mocht gaan rennen
maar dat mocht ze dus niet!
nog wat kijkerig
even lekker wat galloperen om het frisse er af te krijgen
soms gaat de galop nog wat onstuimig

hier ging ze opstijgen

er zit echt zóveel kracht in dat beestje!!
ff voor de duidelijkheid, dit is een gewone galopsprong! geen vervelend gedrag ofzo! vorige foto waar ze de lucht in ging was omdat ze wegschoot deze foto is tijdens een gewone wat frisse galop gemaakt
en weer draven
ook ging ik er nog even op
viewtopic.php?f=10&t=541528mieke je hebt het goed voor elkaar! en super ook hoe netjes ze nu stilstaat bij het opstappen, wat een verschil zeg! zelfs als een vreemde opstapt!
jullie komen er zeker wel

Ik ben er ook heel blij mee!! Haar vader is Anton en de vader van de moeder is Dirk. Nou blijkt ook nog dat ze hengstig was, daar kwam ik later pas achter toen ze bij ons op stal onze 4 jarige hengt NOG interessanter vondt als normaal, maar ze is ondertusse KLEIN beetje gewend aan de shetjes, natuurlijk blijve die wel heel interresant en leuwk als excuus om een keer weg te springe.. Maar het gaat steeds beter! We gaan op de eerste wedstrijd ook foto's make, die krijge jullie wel weer te zien