Nou wat een bommetje zeg!
ik kon haast geen benen geven want dan was ik al aan de andere kant van de bak, dus reed hem meer op mn stem
Ik heb volgende week een springwedstrijd met veel bochten in het parcours dus gingen we eerst veel 'scherpe' bochten oefenen.
Nou dat vond meneer te laag en we gingen te langzaam volgens hem, later hebben we nog hoger gesprongen een oxer van 90 cm ofzo, gelukkig gaat hijz ich dan wel beter concentreren
Nouja, hier alleen fotos van het 'oefenen' voor het scherpe bochten draaien en bladiebla, het is niet hoog want we hebben net een nieuw ruitertje die eerst ook meesprong en later gingen we pas hoger toen zij weg was.. deze hindernisjes stonden denk ik rond de 60 cm........
Hij was echt héél heet en ik hield hem soms echt niet,heel erg lastig want dan ga ik me meer concentreren en dan vergeet ik mijn houding, ziet er niet echt super uit dus
(de eerste 2 foto's zijn stills uit een filmpje)

En het filmpje: (let vooral op silver na de sprong, hij kwam bijna de lucht in, debiel.
hihi)http://www.zippyvideos.com/2776841483824036/mov00009/
Commentaar mag maar houdt het wel vriendelijk, mijn houding was niet bagger maar was meer aan het inhouden van silver aan het letten dan mijn houding.. nouja volgende keer beter

Met dank voor de foto's/filmpjes aan VeraA

Groetjes

kusjee lisa