Op zaterdag waren de voorrondes dressuur en ik moest als eerste op het eerste paard in de Bb dressuur.
Ik reed op Nora maar die was nogal frisjes maar toch sloom tegelijk

Maar goed met in galop aanspringen ging ze bokken en daar kreeg ze een tikje van en toen ging ze nog meer bokken. Na ongeveer 5 minuten in galop aangesprongen te zijn ging de laatste oefen keer goed!
Van het inrijden heb ik deze foto's

De proef ging niet zo super
Bokken bij galop aanspringen (had ik nog een 5 voor >;) ) en mijn 2e volte was een halve draai van 180 graden waarbij ik tijdelijk even mn evenwicht verloor en bijna over de schouder viel
(had ik ook ngo een 5 voor >;) )Geen halve finale dus voor mij! Ookal scheelde het maar 5 punten met de winnaar en was ik nog 2e van de 3 geworden op het paard.
S'avonds was het feest en was super gezellig en toen werdt er tegen mij gezegd dat er TOCH nog een palatsje vrij was gekomen voor het B-springen en dat ik die mocht opvullen!!!!!!!
Ik was zo blij daarmee en dus op zondag ochtend na een nacht van 2,5 uur
gingen we parcoursje verkennen en kijken hoe mn tegenstanders het deden!Ik reed op Pieter en nummer 1 op het paardje was niet foutloos en nummer 2 wel.
Hier had ik 3 passen gedraafd en een lange zijde gegaloppeerd voordat ik deze sprong. Dit was de eerste van de 2 inspringhindernissen.
Op weg naar het groeten voor het echte parcoursje:
De 2e van een dubbelsprong
En net na de finish gaf hij nog een bok
We waren dus ook foutloos! En toen bleek ik op stijl ook nog net door te zijn geweest! Dus op naar de halve finale waar de hindernissen hoger stonden!
Hier mocht ik als eerste op Lolbroek rijden, een groot paardje die wel van lol houd en zoals bleek ook van springen! Wow wat een sprongen soms! had nog nooit ECHT gesprongen maar ik voelde duidelijk verschil!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=637UBQWF
Inspringen
En vertrekken!
Net na een landing en op naar hindernis 6!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DLCTRV6L
En we waren weer foutloos maar net zoals iedereen in de halve finale! En op stijl ben ik niet doorgegaan en ben ik 4e geworden!!!!! Bij de dressuur ben ik uiteindelijk 7e geworden. Was weer een super weekend!
, maarja hier in Belgïe heb ik er nog nooit een geweten.
ij het springen eheft hij dat niet gedaan, behalve dan erg hoog springen