Ursy en ,beetje polosport_j :P , op super mooie merrie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Ursy en ,beetje polosport_j :P , op super mooie merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 22:45

Nou ik was vandaag met Hanke, ursy hier op bokt. En heb haar ff op de kiek gezet. Ze is nu in de trainingen veel bezig met het hogerop/bergop. En dit lukt al aardig
Dit was haar topic van een tijdje geleden --> http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=528043&hilit=
Dat waren voornamelijk alleen losrijfoto's en nu dan de oprichtfoto's

eerst lekker losrijden..
Afbeelding

Afbeelding

galopje..
sommige vonden in het vorige topic dat ze naar voren zat in de galop maar dat is alleen het moment dat ie vooruit springt want ik heb haar gewoon niet naar voren zien zitten, absoluut niet zelfs
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

al wat meer oprichting
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen mocht ik nog ff..
Ik heb wat schakeltjes gereden om der nog meer bergop en wat compacter te krijgen.
ff wennen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben alleen foto's van de linkerkant omdat ik bijna alleen gefilmt heb op die hand
Ik vond t super leuk Hank vandaag! En je hebt een super mooi paard :J jullie zijn echt een combi die het zkr in de toekomst nog ver gaat schoppen

Philadelphia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:47

wat een mooi paardje heb jij zon lievert
hij looopt super en heel netjes ik kan geen commetaar geven behalve dat ie heeeeel leuk is

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:51

wauw dat ziet er erg netjes uit zeg!! lekkere halsspieren!

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:53

mooi paardje

ilovequinten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:56

mooi paardje , met zeer mooie galop !

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 00:33

Ziet er netjes uit Ursy. En wat een prachtig setje heeft Bagheera weer om Vooral die laatste twee foto's van jou zien er goed uit!
Wanneer is je L2 debuut?

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 08:56

wat een super knappe vos!! helemaal mijn type merrie jullie hebben dr ook lekker aan het lopen

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:02

Daar hebben we Bagheera weer! Wat een mooie foto's, ziet er weer goed uit! Je kunt aan haar oortjes zien dat ze ff moet wennen aan een nieuwe ruiter, haha! Succes Hanke! Groetjes!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:10

VValar schreef:
Ziet er netjes uit Ursy. En wat een prachtig setje heeft Bagheera weer om Vooral die laatste twee foto's van jou zien er goed uit!
Wanneer is je L2 debuut?

Hallo Vvalar, bedankt voor je reactie. Ik ga vandaag eens kijken waar ik mijzelf kan bij laten schrijven... Maar ik verwacht over drie weken! Hoe is het met jouw paarden? Ben je nog gelanceerd? Wanneer kom je weer eens naar Kristel? Dan kan ik je ook eens in het echt ontmoeten.

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:18

Ursy schreef:
Hallo Vvalar, bedankt voor je reactie. Ik ga vandaag eens kijken waar ik mijzelf kan bij laten schrijven... Maar ik verwacht over drie weken! Hoe is het met jouw paarden? Ben je nog gelanceerd? Wanneer kom je weer eens naar Kristel? Dan kan ik je ook eens in het echt ontmoeten.

Ik vind alle fotos tijdens de oprichting er heel fijn uit zien. Zo te zien gaan jullie weer vooruit! Is dat kantelen er nu helemaal uit? Op de foto's lijkt het er iig niet meer te zitten!
Ik weet niet wanneer ik bij Kristel kom. Ze komt binnenkort eerst weer naar mij toe ivm Jumping A'dam. Misschien dat we van de zomer weer eens kunnen afspreken

Met mijn paardjes gaat alles goed. Uranc kan ik weer langzaam wat opbouwen (ze heeft 2,5 wkn stil gestaan ivm verkoudheid). Valar doet het erg braaf. Heb mezelf voor genomen die minimaal 3x in de week te rijden, anders wordt het nooit wat!
Jij heel veel succes met je L2 debuut. Moet zo te zien geen probleem zijn!

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:30

Ziet er weer prima uit! Echt mooie combinatie zijn jullie!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:07

wat een leuke foto's zeg ziet er harstikke leuk uit

Manduu123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:13

wat liief paardje
hij ziet er echt heel mooi en supper ontspannen uit..
alleen dat galopsprongetje ziet er best wel gespannen uit maar dat is ook het enigste

PolosportJ

Re: Ursy en ,beetje polosport_j :P , op super mooie merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:01

heej hank, ik heb ook nog een filmpje met gemaakt met muziek Afbeelding

Evaaa_

Re: Ursy en ,beetje polosport_j :P , op super mooie merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:13

Heej Hank!
Wauw.. dat ziet er super uit zeg Jullie zijn een geweldige combinatie..! Het blijft echt een geweldig mooi paardjee!
Het filmpje is ook super gaaf gemaakt..!!
xxx Eefjee

riskjuhruled

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:30

wouw GEWELDIG paard heb je zeg!

leuk filmpje

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 23:20

VValar schreef:
Ursy schreef:

Ik vind alle fotos tijdens de oprichting er heel fijn uit zien. Zo te zien gaan jullie weer vooruit! Is dat kantelen er nu helemaal uit? Op de foto's lijkt het er iig niet meer te zitten!
Ik weet niet wanneer ik bij Kristel kom. Ze komt binnenkort eerst weer naar mij toe ivm Jumping A'dam. Misschien dat we van de zomer weer eens kunnen afspreken

Met mijn paardjes gaat alles goed. Uranc kan ik weer langzaam wat opbouwen (ze heeft 2,5 wkn stil gestaan ivm verkoudheid). Valar doet het erg braaf. Heb mezelf voor genomen die minimaal 3x in de week te rijden, anders wordt het nooit wat!
Jij heel veel succes met je L2 debuut. Moet zo te zien geen probleem zijn!

Fijn om te horen dat het met jouw paarden ook goed gaat! Ik hoop voor je dat Uranca er weer snel helemaal bovenop komt.
Lijkt mij leuk om je in de zomer bij Kristel aan te treffen.
Het kantelen is er nog niet helemaal uit, dat kun je op het filmpje goed zien. Het gaat gelukkig al wel steeds beter en het kantelen hebben Kristel en ik er al aardig uitgekregen. Wellicht dat het ooit helemaal verdwijnt, ik hoop het!

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 10:29

Manduu123 schreef:
wat liief paardje
hij ziet er echt heel mooi en supper ontspannen uit..
alleen dat galopsprongetje ziet er best wel gespannen uit maar dat is ook het enigste

Bedankt! Ze is inderdaad in de galop nog vrij gespannen als ik haar wat meer bij elkaar rijd. Wanneer ik haar langer laat is dit echter niet zo. Dus dit probeer ik nog zoveel mogelijk af te wisselen!

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:49

zoow mooi paardje !! ziet er onwijs netjes uit
ik heb geen commentaar..!
dat filmpje is ook onwijs leuk gedaan ook met dat muziek !
veel plezier verder ziet er echt netje uit heel ontspannen

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:53

dat ziet er al veel beter uit
leuke combinatie!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:54

Mooi model paard!
Weet je wat me opvalt? Dat de eigenaresse haar paard weliswaar iets minder ver opricht, maar dat de achterhand wat actiever blijft dan bij jou, PolosportJ. Ik zou er misschien wel voor kiezen om toch rustig aan te doen bij de oprichting, liever iets minder en daarbij een actievere achterhand. Maar goed, dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel.

Dressage_Haf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:56

Leuk paardje .... je mag iets meer gaan zitten.. voor de rest ziet het er echt goed uit!

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 18:08

patos schreef:
Mooi model paard!
Weet je wat me opvalt? Dat de eigenaresse haar paard weliswaar iets minder ver opricht, maar dat de achterhand wat actiever blijft dan bij jou, PolosportJ. Ik zou er misschien wel voor kiezen om toch rustig aan te doen bij de oprichting, liever iets minder en daarbij een actievere achterhand. Maar goed, dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel.

klopt. Eerst was r sowieso ff wennen. En toen ben ik schakeltjes gaan rijden dat vond ze eerst wel moeilijk en toen was de achterhand er ook minder bij. Maar toen ze ook bij het naarvoren rijden compact bleef ben ik haar alleen meer voorwaarts gaan rijden. Je ziet ook op sommige foto's dat ik ben benen ook niet zo mooi heb omdat ik zo aan t sporen ben. Ik had ook geen spoortje om, leek me niet zo verstandig voor de eerste x. Maar dat zou misschien wel helpen om die achterhand in de verzameling eronder te krijgen.

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:17

FeeY schreef:
Leuk paardje .... je mag iets meer gaan zitten.. voor de rest ziet het er echt goed uit!

Helemaal mee eens! Ik moet vooral in de galop meer gaan zitten, dat is nog best lastig af en toe...

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:53

Weet je al wanneer je eerste wedstrijd L2 is en waar? Als ik zelf niet hoef te rijden en ik heb niks anders kom ik wel even kijken.