Vandaag had ik een fotograaf en ik zie zelf al wel een paar puntjes waar ik echt meer op moet gaan letten! Graag jullie commentaar!
draf linksom (doorzitten)
draf rechts (lichtrijden, toch fijner)
galop rechts
en lekker uitstappen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cap is eigen keus neem ik aan

venga schreef:Cap is inderdaad eigen keus. Ik draag hem overigens wel regelmatig.
Die benen! Ik trek inderdaad mijn hakken op als ik drijf, en dan leg ik ze ook nog erg graag naar achter. Is dus een van de puntjes waarmee ik aan de slag kan. Verder val ik soms iets naar voren, op foto 2 ook weer te zien. En meestal zit ik ook nog naar beneden te koekeloeren, maar dat viel op de foto's wel weer mee.
Eerder starten, tja. Ik moet helemaal alleen op pad en heb dus niet zo veel haast. In het groene seizoen rijden er meer van de club en is het meer samen. Venga is er wel klaar voor.
Enne,__Kadette__ , dat heb je goed gezien!
ik woon in erp..ik heb vorig jaar en op de bassischool bij Iris in de klas gezeten
noukje16 schreef:hey sta je daar al lang bij vd beetten? ik sta zelf bij de esdoorn (die stal er tegenover), maar idd proberen om iets meer stelling te vragen. En mischien dat het aan de foto's ligt maar het lijkt alsof je je gewicht niet goed over je 2 beugels hebt, daar zou je misschien ook op kunnen letten. Maar verder ziet het er goed uit hoor.
?