Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tarzansammer schreef:ik ben het met de 2 bovenstaand berichten eens het kan idd gewoon luihijd zijn je kan ook sporen gebruiken
ik heb nl geleerd dat een ''normaal'' paadr niet te rijden is zonder sporen of zweep
zorg voor een goede instructeur dat kan ook wel helpen
suc6
waar heb je dat dan geleerd????????????????? 

tarzansammer schreef:ik ben het met de 2 bovenstaand berichten eens het kan idd gewoon luihijd zijn je kan ook sporen gebruiken
ik heb nl geleerd dat een ''normaal'' paadr niet te rijden is zonder sporen of zweep
zorg voor een goede instructeur dat kan ook wel helpen
suc6

Foresttravel schreef:Vera doe normaal.. geloof jij echt dat een tik elke maand ene paard goed laat rijden? srry dak et zeg, maar laat je nakijken
als die paarden dat nou eens deden 
Misschien meer op je stem proberen te laten lopen? Eerst was mijn paard gewoonweg niet te rijden zonder sporen(ivm met vorige eigenaar enzo) en nu ben ik heel veel met mijn stem gaan doen, en draf is draf, en door is door.. ze luisterd nu heel goed...
Foresttravel schreef:Vera doe normaal.. geloof jij echt dat een tik elke maand ene paard goed laat rijden? srry dak et zeg, maar laat je nakijken
?
)