voor n keertje dan
vinden jullie t geen mooie combi?
sommige zijn een beetje onduidelijk..
heb ook nog filmpjes maar t uploaden wil niet lukken
onthoofd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sorry, maar als ik jou was zou ik een andere bijrijder gaan zoeken... 
Intervarno schreef:Sorry, ik vind dit er onvriendelijk en niet netjes uitzien... Het meisje is veeel te groot en ik kan nou eerlijk gezegd ook niet zeggen dat ik haar vriendelijk vind rijdenSorry, maar als ik jou was zou ik een andere bijrijder gaan zoeken...

Arabian_Girl schreef:Intervarno schreef:Sorry, ik vind dit er onvriendelijk en niet netjes uitzien... Het meisje is veeel te groot en ik kan nou eerlijk gezegd ook niet zeggen dat ik haar vriendelijk vind rijdenSorry, maar als ik jou was zou ik een andere bijrijder gaan zoeken...
wat is er niet vriendelijk aan? ze zat er btw met halster op dus niet met hoofdstel..
en bovedien we hebben een klein meisje maar ze wilde er gewoon evetjes op en rijden...
t is een ruintje
http://www.zippyvideos.com/9774807773716986/11en12__feb_2006_049/

Arabian_Girl schreef:nou op de 3e foto valt ze bijna. en in zijn mond trekken kan echt niet...hij heeft alleen een halster aan..
dus last zal hij niet gehad hebben in zijn mond hoor..
Wat jij wil. Zoals ik al zei, je hoeft je niet aangevallen te voelen, want zo was het niet bedoeld... Is het wel vriendelijk als een pony keihard aan zijn halster wordt getrokken? Sorry, maar je zet toch foto's op bokt, omdat je commentaar wil? Het enige wat ik doe is commentaar geven, dus je hoeft niet meteen zo overdreven te reageren...