Mn verzorgstertje Tinet is nou toch echt een beetje uit Bas gegroeid, ze is al bijna net zo groot als ik en torent hoog boven Bas uit.
Dus die heeft de overstap gemaakt van shet Bas naar fries Durk, een hele hoge stap ineens

Maar niet getreurd voor mij, Tinet heeft nog 2 jongere zusjes, dus nog genoeg ruitertjes voor Bas over

Dus vandaag mocht Alies op Bas rijden, echter heeft zij haar arm in het gips, ze is op het ijs gevallen en heeft haar duim gescheurd. Dus een beetje krakkemikkig ging het wel, maar dat mocht de pret niet drukken.
Tjsa en eigenlijk kan je beter niet rijden met kapotte ledematen, maar wie ben ik om dat te zeggen ? Ik zat vroeger met 2 armen in de mitella alweer op de pony
En zo vaak als ik wat brak, scheurde of kneusde, ik ging daar toch echt niet voor stoppen met rijden 
Dus Bas was een klein beetje gehandicaptenpony vandaag en ook dat deed hij weer goed. Een beetje gemeen was hij wel, hij probeerde Alies stevig uit door steeds naar mij toe te lopen en bij mij te blijven staan, tjsa en dan moet je wel een beetje kunnen rijden wil je hem weer bij mij weg krijgen

Voornamelijk stapfoto's i.v.m kreupele amazone

Af en toe kon ze Bas wat laten buigen, echter moet Alies nog goed leren om meer mee te geven en rechtop te blijven zitten
Hier een van de vele miscommunicaties, Alies wil rechtdoor, Bas wil naar mij toe
Maar toch weer netjes gebogen voortgaan
Vooruit kijken Alies!

Toch nog even een drafje gedaan, Bas was wel braaf. Ook in draf kruipt Alies weer naar voren, tegen de tijd dat we aan springen toe zijn zit de basis voor de verlichte zit er in elk geval in
Ik ben hard bezig haar te leren dat ze rechtop moet zitten, maar vandaag met kreupel pootje vergeeft ik het haar 
Maar ze hebben er beiden wel plezier in
De beide zusters even poseren
Links Tinet op Durkje, rechts Alies op Bas
Even alleen
Poging tot foto van de zijkant, maar ja, dit soort foto's krijg je als je pony je lief vind

Dan Tinet nog even alleen
En lekker uitstappen aan een lang teugeltje, waar Bas heerlijk gebruik van maakt
Bas vond het weer helemaal leuk, je merkt gewoon aan hem dat hi jdikke lol heeft in het rijden. En tijdens het uitproberen zie je de ondeugendheid en de lol van zn koppie afspatten, ja je ben Sletlander of je bent het niet he

Commentaar mag, maar hou er rekening mee dat amazone licht gehandicapt was vandaag

Op sommige foto's kijkt ze een beetje verkrampt.
En ik ben blij dat ik niet de enige ben met een shet met "grijze" voeten