jojo23 schreef:Hi Hallo
Jolanda hier, leuk zeg die foto's het begint er al meer op te lijken, doe je ook mee met de onderlinge....we zijn nu weer wat maanden verder, we moeten nu wel een galopje kunnen doen toch
In september was daar toen echt nog geen sprake van....was blij met mijn a/b proefje hihi.
Ga zo door en zie je snel.
Groetjes Jolanda
Haha jah dat was idd een mooie oplossing die B proef voor a/b pony's..
Met die nieuwe proeven wordt de galop voor een jong paard iig een stuk makkelijker, en ik denk dat ik wel meerijd alleen al voor de ervaring zoals vorige keer, toen was ze net een maand onder het zadel
Maar ik moet nog even kijken want miss ga ik ook nog met Cynthia naar Maastricht om carnaval te vieren..
OrissE_GipsY schreef:ik vind het er erg vriendelijk uitzien hoor, best wel nejtes voor zo'n jong dier al ! wat is haar afstamming ? of heb ik daar overheen gelezen?
Haar afstamming is onbekend, die van haar moeder ook, en haar vader is een 2-jarige losgebroken hengst geweest uit de opfok.. dus jah.. ik kan er helaas niet veel van maken..
rakkertje13 schreef:Wauw annanda, ziet er goed uit!
Die ene galopfoto is erg leuk!!
En die laatste hoofdfoto ook!
Ze heefto ook een schuurplek van de deken,ofniet?
Ik merk nu echt dat ze meer evenwicht krijgt in de galop.. het gaat elke keer een beetje beter... en jah.. dat is een schuurplek... zonde he? heeft ze gekregen vanaf het moment dat ze binnen kwam.. beetje vaag..
OrissE_GipsY schreef:k heb nog eff je profiel gechecked.. maar dr moeder was wel een plaatje hoor.. wat een prachtig dier...
Heb net een profiel-up-date gedaan...