Zoiets:
En soms dan werd hij echt kwaad en begon hij door de bak te 'hupsen':
Ik wist dat het voor een groot deel aan mij lag.. Dat kan niet anders, ik heb van veel verschillende mensen les gehad, zijn lichaam is vaak genoeg nagekeken, dus ik heb er genoeg aan gedaan..
Lance is geen favoriet op stal, ze zeggen dat hij dom is, lelijk en dat ik een beter paard verdien.. Tja, ik ben nu eenmaal gek op Lance geworden en ik wou het gewoon niet opgeven.. Mijn droom is om dressuur wedstrijden te starten, maar ik wil Lance niet verkopen en een goed paard kopen, dat is zo makkelijk..
Ik heb Lance nu bijna 4 jaar en had hem na al die tijd niet voor elkaar gekregen, ik heb echt wel tijden gehad waarvan ik dacht, waar ben ik nu mee bezig? Wat als ze gelijk hebben en Lance het gewoon niet kan? De afgelopen 4 jaar zijn heel moeilijk geweest..
Tot.. ik wat las over het Myler bit.. Heb uren artikelen gelezen erover en ik wist bijna zeker dat dit was wat Lance nodig had..
Er stond ook dat je je paard ongeveer 10 dagen nodig had om te wennen.. Lance niet, Hij liep er gelijk super op, maar dan ook echt super..
Dit was na 1 week rijden met het myler bit:
Twee weken rijden met het myler bit
En nu.. na bijna 5 weken rijden met het myler bit
Nu het systeem van Anky goedgekeurd is, mogen wij ook

nee.. hij ging proesten

De meesten zullen na het zien van deze foto's misschien wel denken dat het er nog niet bijzonder uitziet.. maar voor mij is het een verschil van dag en nacht.. Ik voel me op dit het gelukkigste mensje van de hele wereld..
Lance loopt op 2 teugels tegelijk, over de rug, hij gebruikt z'n achterhand en dat allemaal tegelijk!

Aan de ene kant is het best wel emotioneel.. ik heb 4 jaar moeten knokken, waarbij vooral het laatste jaar moeilijk was om door te zetten.. en nu.. met zo'n bitje loopt ie ineens wel goed..
Enniewee.. dit bit is zijn geld echt waard geweest