We waren trots op hen. Hier zijn de foto's, sorry voor de hoeveelheid
Let niet op de zwarte rand ronde de eerste foto's, maar de lens was ni goed open gegaan!
En wat vinden jullier ervan?

-xxx-
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We waren trots op hen. Hier zijn de foto's, sorry voor de hoeveelheid

)
. Cleo , Charlotte en An - sofie (juist?) ook allemaal natuurlijk eh ! En Bol en Elske zien er mega uit , (en elske is maar een beeeettttje bezweet eh:P)
S echt suuper tof van u!!
Sylf schreef:Oooo jooo , ziet er echt super cool uit !!!
Lise volgende keer kom ik egt mee ze , (in u valies ofzo :p, bah , dan moet ik mijn appeldieet nog lang volhouden )
Ma kom egt super ! Enja ge kunt goe rijden maar dat weten al eh . Cleo , Charlotte en An - sofie (juist?) ook allemaal natuurlijk eh ! En Bol en Elske zien er mega uit , (en elske is maar een beeeettttje bezweet eh:P)
XxX
An - Sophie is iemand anders
. Dat gaat nog wel verwarrend worden op kamp }> vola schreef:ZIet er leuk uit..!!
Alleen inderdaad is het een pony rond RIJDEN met je benen, i.p.v met je handen naar beneden trekken..maar dat is ieder zijn stijl..!!
en probeer de teugels op kontakt te houden emt springen..jullie gooien ze allebei een beetje TE VEEL los, je moet minder mee geven..!!Dan ziet het er super uit...!!
groetjes..!!
Hij is nog jong, dus ... 

bietjuhh schreef:hallow
paar tips
- handen hoger
- niet in de krul trekken ( hier vind ik het erg op lijken )
- teugels minder mee geven
meisje op de eersten foto's dan de stil staande netjes recht op blijven zitten kan ook moment opnamen zijn hoor

Sanne_horses schreef:waarom rij je zonder neusriem?? ziet er verder leuk uit hoor, let op de tips van heirbocven!
, maar ondertussen hebben ze al een nieuw.
bietjuhh schreef:Het heeft niet met jou temaken maar op wedstrijden
zie je heel vaak van die mooien paarden Hup in de krul en dan krijg je toch echt lageren punten. Dus probeer hem Via je been naar beneden te laten rijden Kan af en toe een zachten op houding geven maar niet in de krul trekken
Zal het doorgeven aan Sophie.. bietjuhh schreef:het zijn mooien pony's hebben jullie ook les ?

meer weet ik ook niet