foto's zijn gemaakt toen ik les had. Hier de foto's:
Hier schrok ze
Ff je hoofd draaien
, kreeg m niet gekanteld!We hadden trouwens nieuwe bandages.
En wat vinden jullie ervan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, kreeg m niet gekanteld!
Soms zie ik ook dat jij vastpakt, dat komt volgens mij niet altijd vanuit de pony. Wel een mooi diertje hoor, ik ben benieuwd naar de volgende foto's.
Wel een leuke combinatie.

? 
Marly_ schreef:Ziet er goed uit!
Jij was het meisje in Oss waarmee het fout ging met de kür op muziek he?
Sinds wanneer rijd je Z?
Danielle14 schreef:Marly_ schreef:
Ziet er goed uit!
Jij was het meisje in Oss waarmee het fout ging met de kür op muziek he?
Sinds wanneer rijd je Z ?
Haha ja klopt! Ben pas 1x Z gestart, dat was de 1e x dat ik gestart ben na Oss. De M2 ging nooit echt lekker dus ben maar overgegaan.
MArl0esJuh schreef:Leuke beest om te zien!
vraagje: waar staat deze pony? De bak komt me bekend voor maar ik kan het ook mis hebben
In Haarzuilens lang t kortjaksepad
Danielle14 schreef:
Haha ja klopt! Ben pas 1x Z gestart, dat was de 1e x dat ik gestart ben na Oss. De M2 ging nooit echt lekker dus ben maar overgegaan.

) Danielle14 schreef:Ja helemaal zwart! Alleen op dr neus een paar witte haartjes.
En inderdaad, de lange lijnen en ruimte vind ik fijner. In de M2 vind ik alles zo dicht op elkaar zitten. En omdat ik de eerste selectie niet goed had gereden en ik me liever concentreerde met me paard voor de 2e selectie (was in t zelfde weekend en vond ik een beetje te veel om met allebei te rijden) ben ik maar Z gestart (had al een wedsrijd HC Z opgegeven en ben ik toen voor echie gestart)

chalotje schreef:Loopt inderdaad erg op de voorhand, maar dat had je zelf al toegelichtWel een leuke combinatie.
Wat voor laarzen heb jij trouwens? Zit er een rits in? Ik vind ze erg mooi!