Januari:
Hier had ik Unika nog. We hebben alleen maar geoefend, voor wedstrijden (=dressuur) waren we nog niet klaar.
Februari:
Ook veel geoefend, aan het eind van de maand is ze verkocht. (het werd gewoon te gevaarlijk, hierover staat meer in mijn profiel)
Maart:
En toen kwam Poca!!! Dit is echt een hele leuke maand geweest. Eindelijk weer eens echt lekker kunnen rijden en het bos in kunnen gaan. Ook geoefend, want de volgende maand gingen we wedstrijden starten.
April:
Mijn eerste wedstrijd met Poca gereden. Het ging heel goed, alleen we kregen slechte punten. Och ja, volgende keer beter dachten we....
Nog een foto van de training:
Maar er kwam geen volgende wedstrijd voor ons. Helaas kreeg ze halverwege april een longbloeding en zou ze hierna alleen nog maar geschikt zijn voor recreatief rijden. (ze moest wel eerst een week of 4 'op rust' en medicijnen hebben)
Ik mocht daarom voor een kennis een paard gaan rijden en daarmee wedstrijden starten. Ik had haar al eens eerder gereden en gestart op wedstrijden (B+9)
Mei:
Halverwege mocht Poca weer een beetje beginnen en met Fidia nog wedstrijden gereden. We zijn deze maand in de L1 terecht gekomen.
Einde van de maand, misschien begin volgende maand werd Poca definitief uitgeschakeld door een peesblessure die niet meer over zou gaan.
Poca opbouwen:
Fidia:
Juni:
Beetje wedstrijden gestart met Fidia en gewoon met Poca 'getut', poetsen enz.
Geen foto's van.
Juli:
Eigenlijk hetzelfde als juni, ook geen foto's van.
Augustus:
Misschien wel de raarste maand van het jaar. Ik ben gestopt met Fidia te rijden, en helaas hebben we moeten besluiten dat het het beste was voor Poca om haar in te laten slapen. Dit is gebeurt op 22 augustus, de ergste dag uit mijn leven.
En precies een week later kwam mijn moeder een advertentie tegen op internet. Wij het paard gaan kijken en het klikte meteen. 6 dagen later stond Sörli op stal.
Afscheidsfoto's Poca:
Sörli:
September:
De tweede van deze maand is Sörli goedgekeurd en gekomen.
Oktober:
Veel geoefend voor de wedstrijden.
November:
Eind november onze eerste wedstrijd gehad: L1+1
Hiervan helaas geen foto's
December:
Wel nog een collage van een wedstrijd:
Zo, dit was mijn 2005. Wel een beeetje lang geworden
!
maarja k hoop dat je veel plezier hebt met je nieuwe paardje hij is namelijk erg mooi
(die andre ook trouwens
)
heb ze namelijk ook:P