Het gaat echt supergoed! De laatste keer dat ik erop zat was dik een maand geleden, en toen kwam ik erachter dat hij niet meer naar me luisterde als hij me niet meer zag. De stuur en de rem moesten ook maar even verfijnd worden, dus we gingen fijn weer naar het grondwerk om de stappen die we kennelijk over hadden geslagen nog even te doen.
Voor de mensen die de vorige foto's gezien hebben van het inrijden... hij is een beetje dik geworden
Eerst even foto's van gisteren van de lange lijnen:
altijd even loswerken voordat we touwtjes aan hem gaan vastbinden

(oooh check die buik dan
)
Daarna longeersingel om en de lange lijnen eraan.

en een foto van mij ertussendoor

hooo paard!

braaaf

Het rijden zaterdag: Ging erg goed! Eerst nog steeds mij negeren, maar na een tijdje had hij het door en reageerde hij op mijn commando's (veyton, rechts! Links! drrrraf!
) Zondag waren we er weer op gegaan en reageerde hij meteen op m'n stemhulpen en even later ook op het been. Als ik rustiger ga lichtrijden neemt hij het over en gaat hij ook rustiger *m'n knappe knul
* als ik doorzit en uitadem gaat hij terug naar stap/rustiger. Hij pakt het allemaal zo snel op! (jammer genoeg erg donkere mislukte foto's, maar goed genoeg om een kleine impressie van te krijgen, én ik had geen zin om ze te bewerken...):

en ja jullie zien het goed: het is geheel bitloos!
En... hoe knap vinden jullie deze smurf?

veel beweging geven..en rustig opbouwen.. dan werkt die het er vanzelf wel weer af. Als je maar rustig opbouwt.
hehehe arme jongen