"Ja ik stap wel op Beau hoor.."

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

"Ja ik stap wel op Beau hoor.."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 23:55

zei Gwen heel enthousiast
alleen beau dacht daar eerst iets anders over...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*Ojaa.. normaal hebben we altijd een cap op!! en dat van te groot enzo weten we al. normaal doet ze niet zo, ze was nu gewoon wat fris, en ja, normaal rijden we ook met hoofdstel, maar dat hadden we nu niet bij de hand .

Beau en ik:

Afbeelding

Afbeelding

Beau en Gwen:

Afbeelding

Afbeelding

daarna ging het gewoon goed hoor, toen de frissigheid eraf was

Afbeelding

Groetjes Manon

tjaanie_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:57

geweldig
en te groot.. tsjah... wat maakt dat nou uit... het zit het paard blijkbaar niet dwars

geweldig paardje hoor lekker uuuuhhh fris

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:08

mag ik eerlijk zeggen dat ik het erg onverandwoordelijk vind wat jullie doen?

met halster en zonder cap op een onwijs frisse pony stappen? met halster hou je zowiezo al niks.

verder vind ik het een leuke pony

Gwenny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:30

Hoi

Goh, een naamgenoot.

Over de rest heb ik geen commentaar.

Gwen

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:32

pittig beestje..!

arinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:38

Navidad schreef:
mag ik eerlijk zeggen dat ik het erg onverandwoordelijk vind wat jullie doen?

met halster en zonder cap op een onwijs frisse pony stappen? met halster hou je zowiezo al niks.

verder vind ik het een leuke pony

helemaal gelijk en cker niet negatief bedoeld

leuk beestje

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:45

thja het is niet verandwoord, maar als ik diep in mn geheugen graaf, weet ik dat ik ook zonder zadel en hoofdstel door de wei croste met mn pony... en een cap heb ik alleen op concoursen op.. heb een keer mn neus gebroken omdat de cap op mn neus schoof, dus dat heeft voor mij als betekenis dat hij niet altijd veilig hoeft te zijn!!!!

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:49

stalnijmegen schreef:
thja het is niet verandwoord, maar als ik diep in mn geheugen graaf, weet ik dat ik ook zonder zadel en hoofdstel door de wei croste met mn pony... en een cap heb ik alleen op concoursen op.. heb een keer mn neus gebroken omdat de cap op mn neus schoof, dus dat heeft voor mij als betekenis dat hij niet altijd veilig hoeft te zijn!!!!

ben ik inderdaad met je eens, maar crossen is wel anders dan een pony die ontzettend fris is. en dan ook nog met halster exc.

Alexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:52

dikke lol, deed ik ook altijd, alleen dat buitenrijden hahaha echt leuk! Maar wel oppassen maar daar ben je zelf verstandig genoeg voor

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:01

ben even gaan zoeken naar een slechte foto hihihi... Kijk eens zonder handen ohhhhhhhh
maar wel had ik mn cap op, was schijnbaar nog voor het ongelukje... ps deze foto is van 1992 dus long long time ago
Afbeelding
ik vond het altijd juist stoer dat ik dat durfde, ik vertrouwe mn schatje dat ze niks deed, deed ze ook niet, nooit gedaan
en deze dan crosse in de wei
weetje ik maak even een tropic, ben eigenlijk wel benieuwd wie er zo eerlijk is en toegeeft ook wel eens een stapje te ver te gaan

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:01

Afbeelding
sorry was vergeten te plakken

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:44

stalnijmegen schreef:
ben even gaan zoeken naar een slechte foto hihihi... Kijk eens zonder handen ohhhhhhhh
maar wel had ik mn cap op, was schijnbaar nog voor het ongelukje... ps deze foto is van 1992 dus long long time ago
Afbeelding
ik vond het altijd juist stoer dat ik dat durfde, ik vertrouwe mn schatje dat ze niks deed, deed ze ook niet, nooit gedaan
en deze dan crosse in de wei
weetje ik maak even een tropic, ben eigenlijk wel benieuwd wie er zo eerlijk is en toegeeft ook wel eens een stapje te ver te gaan

mij hoor je niet zeggen dat ik niet een stapje te ver ben gegaan. zeker weten maar ik heb ook een ongeluk gehad en blijf zeggen dat kan je beter voorkomen dan genezen

Sunrise_

Re: "Ja ik stap wel op Beau hoor.."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 10:29

we hadden haar los gedaan in de bak, opgejaagd enzo, en we dachten dat de frissigheid eraf was. toen gingen we naar de wei, en gingen we er aanvankelijk alleen even op om fotoos te maken. (vandaar ook geen hoofdstel) toen bleek ze nog best wel eigenwijs/pittig/fris te zijn, dus had gwen haar even aangepakt. maar jullie hebben wel gelijk, en normaal hebben we ook altijd een cap op, en rijden we met hoofdstel.

Nathalie1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 10:47

hoi,

weet je...als je nog heel jong bent doe je dingen die je op 30-jarige leeftijd(zoals ik nu)niet meer in je hoofd zou halen.ook ik heb dit gedaan hoor.ik had een welsh merrie en die stond veel op der achterbenen.ook zonder zadel; en hoofdstel.als je jong bent heb je meer vertrouwen in je pony.meestal gaat het daarom ook goed.

ophet moment dat het fout gaat ben je meestal al een stuk ouder,of je hebt heel erg pech.het zijn nu eenmaal bessten en als je jong bent ben je onbezord.

het zijn grappige fotoos en zeg nu zelf,ze kunnen haast meelopen met het beestje.als het paardje 1.70 had geweest hadden ze er echt afgelegen.

veel succes met je ponytje..

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:23

Nou dit is toch hartstikke leuk als je zo lekker met je pony'tje om kan gaan! En die foto van Navidad(de tweede) Dat doe ik ook wel eens in de bak! Meiden blijf lekker zo door spelen dan komt het helemaal goed met jullie en de pony!

MiiZelff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:24

Haha, kei lief pony'tje buiten de bok foto's om maar die zijn super grappig hoor:P

Idineb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:25

Heej ik heb samen met een vriendin ook een verzorgpony en wij rijden ook zonder cap eigenlijk is dat niet slim maar er is nog niks ergs gebeurt dus tot nu toe gaat het goed ben wel vaak op mn kont beland maar verder is er niks gebeurd maar we kijken altijd wel goed uit ook maar mijn verzorgpony is al 18 jaar een hele liefe shet ook en ze geeft nog niet aan dat ze het niet meer aankan ik zou denken dat ze 8 was want zo gedraagd ze zich wel.
Ik rijd altijd ook zonder zadel want dat zit veel beter en dat vind Trisca zelf ook en ze kan echt geweldig springen

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:43

Beau
Leuke foto's Manon!
En dat bokken... Tsjaa ben ik nu wel gewend van Beautje hihih.

Voor de rest vind ik deze keuze zonder cap niet zo slim, maar dat weet je zelf denk ik ook wel

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:45

Ik vind het gewoon leuke foto's van lol met je knol.

Ga zo door meiden!
Zelf geven jullie 't al aan; volgende keer gewoon mét cap enzo.
Maar voor een keertje is het toch niet erg..

Wel een leuk beestje zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:46

Als ik dat paard was geweest was ik ook uit mijn plaat gegaan. Moet even kijken hoe dat kind aan dat touw zit te rukken.

En onverantwoordelijke dingen doen we allemaal. Ik heb ook zonder zadel en hoofdstel op mijn pony rondgescheurd door de wei.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 11:50

Citaat:
Sorane: Als ik dat paard was geweest was ik ook uit mijn plaat gegaan.
Moet even kijken hoe dat kind aan dat touw zit te rukken.

En onverantwoordelijke dingen doen we allemaal. Ik heb ook zonder zadel en hoofdstel op mijn pony rondgescheurd door de wei.

Sorry? maar ze zat absoluut niet! aan het touw te rukken! op die ene foto hing ze wat achterover om haar evenwicht te bewaren, maar het was absoluut niet zo dat ze de hele tijd expres heel hard aan het touw zat te rukken! (zie andere fotoos)

*en dat kind heeft een naam...

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:00

Sorane schreef:
Als ik dat paard was geweest was ik ook uit mijn plaat gegaan. Moet even kijken hoe dat kind aan dat touw zit te rukken.

Die pony gaat altijd uit haar dak eerst. Dus dat ligt echt niet aan die deze ene keer!
Naja voor de rest zal ik me mond houden.

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:08

Ik denk dat iedereen dit wel eens gedaan heeft vroeger?
Als die pony het niet meer leuk vindt, krijgt 'ie heus zijn ruitertje wel van zijn rug hoor...
Trouwens, zo hard val je meestal niet van zo'n kleine pony. Maar zet toch maar wel een cap op volgende keer, een hoefje tegen je hoofd kan naar aankomen.

Edit: ziet er trouwens mooi uit, die bruingetinte foto's! Hoe heb je dat gedaan?

_Myrthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:04

leuk ponytje hoor lekker fris zo te zien

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:10

Nathalie1976 schreef:
hoi,

weet je...als je nog heel jong bent doe je dingen die je op 30-jarige leeftijd(zoals ik nu)niet meer in je hoofd zou halen.ook ik heb dit gedaan hoor.ik had een welsh merrie en die stond veel op der achterbenen.ook zonder zadel; en hoofdstel.als je jong bent heb je meer vertrouwen in je pony.meestal gaat het daarom ook goed.

Helemaal mee eens! Daarbij rijden ze ook nog in het weiland. Ik vind de foto's we leuk.