Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
farichta schreef:farichta schreef:Ik dacht dat zij een dressuurstal hadden in Oude Tonge, maar kan daar verder niets van vinden, misschien kun je wat met de gegevens die ik je per PM gestuurd heb.
=^.,.^=
Oke dankje!
WowAmigo schreef:Ik zou niet bang zijn voor je niveau overigens, de meeste instructeurs willen aan iedereen wel lesgeven, als ze maar gemotiveerd zijn! Iedereen moet toch ergens beginnen? Kan je beter gelijk naar een goeie gaan, toch? (Ok, Anky zal niet iedereen terecht kunnen...)
Mijn instructrice is ook grand prix zelf, maar daar kan iedereen die maar wil leren gewoon bij terecht, tot meisjes op kleine ponietjes aan toe. Gewoon doen dus!
nouja, ik hoop dat ze nog een plekje voor me heeft. Shanna16 schreef:Ik ken iemand die traint ook wel eens bij Barbara Koot; Leonie ziet hier ook wel op bokt maar ik weet zo 1,2,3 niet hoe ze hier heet. Op andere fora heet ze Palusha...
Anders stuur mij maar even een PB'tje.
)
het is toch juist leuk als je resultaat ziet bij een leerling...
succes ermee! douschka schreef:een instructeur is er om iemand omhoog te trainenhet is toch juist leuk als je resultaat ziet bij een leerling...
succes ermee!
dankje!
nikos1 schreef:Mischa koot zit tegenwoordig in Helvoirt op de Distelhoeve (aan de distelberg)! Ze zit bij Frank de Kok!
russel schreef:Reken op 35 a 40 euro per uur. Ik heb Mischa een keer les zien geven, super !! Ze heeft net een kleine gekregen, dus geeft voorlopig geen les.
heb typefout gecorrigeerd )