Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat is zn afstamming? 

mayday schreef:Ziet er goed uit hebben jullie een hele nieuwe bodem of alleen chips erop, mijn bak is nogal nat nl. en ik zoek naar een oplossing.

heeft mooie galopwissels
en is ook een heel mooi paardje
Effy schreef:Ik heb misschien weinig recht van spreken (rijdt zelf nog lang niet op zo'n niveau), maar vond de hoofdhouding van je paard in draf een beetje storend. Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt alsof hij zwaar in de hand is en daarom steeds een soort van terug getrokken wordt door je hand?
Verder een mooi paard en mooie bak ook! Is het trouwens nou zo'n groot paard of lijkt dat maar zo?

:P

Effy schreef:Ik heb misschien weinig recht van spreken (rijdt zelf nog lang niet op zo'n niveau), maar vond de hoofdhouding van je paard in draf een beetje storend. Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt alsof hij zwaar in de hand is en daarom steeds een soort van terug getrokken wordt door je hand?
Verder een mooi paard en mooie bak ook! Is het trouwens nou zo'n groot paard of lijkt dat maar zo?
)
Vind die galopswissel erg mooi gedaan totaal niet slordig. Het enige is dat je zoals hierboven ook vermeld staat, dat je heel erg aan het front bezig bent, je rijdt heel netjes, alleen probeer je handen lekker ontspannen te houden, dan laat hij zijn hoofd ook ontspannen. Hetgeen wat mij ook opvalt is dat je zo druk bezig bent van voren (lijkt zo, misschien is zo) dat je zijn achterhand vergeet eronder te houden, actief te houden. Bij de middendraf gaat ie al wel lekkerder zitten!

Imitador schreef:Effy schreef:Ik heb misschien weinig recht van spreken (rijdt zelf nog lang niet op zo'n niveau), maar vond de hoofdhouding van je paard in draf een beetje storend. Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt alsof hij zwaar in de hand is en daarom steeds een soort van terug getrokken wordt door je hand?
Ik vind het er mooi uitzien, maar ik zie idd alle bewegingen van jouw rug, terug in zijn mond/hals... Ik kan het dus echt NIET beter, maar dit is wat mij opviel. Laat hem wat losser, en houd je niet vast aan zijn mond, want dat idee krijg ik. Minder streng contact willen hebben. (oei, ik ben slecht in verwoorden)
.
dat paard, dat geluid van die bak...