7 Januari 2006, weer les op m'n witte prinsje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

7 Januari 2006, weer les op m'n witte prinsje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 23:05

Eerst wat foto's van ons saampies voor de les...

[1]
Afbeelding

[2] Kusje!
Afbeelding

[3] Vanaf andere kant.. beetje ver weg
Afbeelding

Paardjes Aranka en Coen aan de Golden Power http://media.putfile.com/MOV08799

En nu wat rijfoto's + 1 filmpje... Coen was best irri met rijden, lukte met niet echt om hem nageeflijk te rijden, dan had ik hem 1 sec en was ie gelijk er weer uit. Coen was ook zo sloom als ik weet niet wat (:roll:).. Rijfoto's zijn niet echt 'spectaculair' , filmpje iets meer dus moet je die maar even bekijken!

Filmpje draf en galop Coen: http://media.putfile.com/Januari-2006-D ... galop-Coen

[4] Lekker koppie
Afbeelding

[5] Hier mevrouw Corina van de Golden Power (Pompoen4ever op het forum, ze zit op NRPSje Aranka)
Afbeelding

[6] Lieve foto vind ik, oortjes erop
Afbeelding

[7] Heeft ook wel wat...
Afbeelding

[8]
Afbeelding

[9]
Afbeelding

[10] Je haar danst...
Afbeelding

[11] Zit er lekker raar op
Afbeelding

[12] Ja de bandages zijn iets blauwer dat weten we
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-06 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast, en goede link gezet.

Dressage_Haf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 00:22

Zoo... wel gevaarlijk die bandages zo... een tikje ze schiete los... en de problemen hopen zich op... k zou eerst even een curcus bandageren nemen..(niet negatief bedoeld) maar gewoon voor jullie eigen veiligheid... wel leuke pony die schimmel..

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 01:53

Die eerste foto is mooi!!
Ik vind het een leuke pony,
Die Andere is ook leuk zeg!

Bornn

Re: 6 Januari 2006, weer les op m'n witte prinsje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 08:44

Ik vind ook wel dat die bandages er een beetje raar opzitten.
Verder wel een leuk paardje.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 08:54

de bandages moeten met het klitteband boven eindigen:

Afbeelding

alstublieft

wel erg leuke pony!!! jullie zijn leuke combinatie

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 09:56

Jullie zijn echt een hele leuke combi! Leuk setje

En hij is mooi wit zeg
Probeer hem wél wat meer te laten ontspannen

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 09:57

leuke pony, is het een manegepony? Zo ja, wat appart dat jullie er dan met ankyshabrak en bandages op rijden

Miss_Blimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:13

Hm jah over de bandages zal ik dus niets meer zeggen maar anyway leuke pony. Lief koppie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:14

Ik weet niet echt moet zeggen jij zit goed je pony loopt ook goed maar ik mis wat..Met Coen heb ke altijd problemen met het nagevelijk lopen he? Bij Lucky laat ik af en toe gewoon in de les mijn teugels vanzelf wat losser even met lange teugel draven ofzo, dan volgt hij eigenlijk meteen. heb je dat aleens geprobeerd?
Succes met rijden

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 14:12

Oke even over de bandages.. heb ze pas nieuw en ze zijn 3 meter. Ik weet dat de klitteband sluiting bovenaan hoort te zitten. Het zijn bandages incl. onderlap. Dus ik begin bovenaan naar beneden en weer terug, maar kwam telkens niet uit, de sluiting moet bovenaan zitten.

@ Lucky, bedankt. Ja dat probeer ik wil eens.. Maar hij volgt haast nooit die teugel, alleen als ie in goeie bui is ofzo.. Hij blijft zeg maar op één plek of hij 'trekt' de teugels uit je handen, dus dan moet ik ze weer op pakken, teugels losser, hij moet mijn hand volgen, maar dan trekt ie weer de teugels uit mijn handen. Dus beengeven, want hij mag dat niet en teugels weer op pakken, zo gaat dat maar door..

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:39

doe dan geen bandages om, sorry hoor, maar dit is gewoon gevaarlijk en niet fijn voor de pony, dat de instructeur er niets van gezegd heeft.. als ik zo zou bandageren had ze ze gelijk eraf gehaald

wel een mooie pad

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 14:46

Nou komen jullie ze dan maar is omdoen, want ik doe ze net als altijd om en dan zitten ze goed. Niet fijn voor de pony, voelt hij dan of de sluiting boven of onder zit? Je moet toch van boven naar beneden en weer naar boven bandageren, dat heb ik gedaan, maar kan ik er wat aan doen dat de sluiting onder zit..

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 15:09

Coentjuh schreef:
Nou komen jullie ze dan maar is omdoen, want ik doe ze net als altijd om en dan zitten ze goed. Niet fijn voor de pony, voelt hij dan of de sluiting boven of onder zit? Je moet toch van boven naar beneden en weer naar boven bandageren, dat heb ik gedaan, maar kan ik er wat aan doen dat de sluiting onder zit..

dat klopt niet wat je zegt, als je dat echt heb egdaan zit de sluiting echt boven hoor, en onder is het veel dikker dan beneden, gewoon niet goed dus

LinsxDot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:06

idd dan zit de sluiting bovenaan ik doe het ook nog niet goed hoor goed oefenen verder leuk paardje

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:23

Wat een mooie pony zeg, ben normaal niet zo'n fan van wit, maar dit vind ik een leuk ding!

Is het je eigen pony of een manegepony?

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:27

Ze weet nou toch hoe het bandageren moet ze heet tekst+plaatje uitleg gehad, dus volgende keer zullen we het wel anders zien!

Coen is en blijft een geweldig beestje Sandra!
Ik heb hem idd alleen wel beter bij je zien lopen
Maar hij is tenminste wel vrolijk !

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 16:33

@ La Funky Jazz; ik heb gedaan zoals ik het omschreef.. maar het heeft geen nut om hier over door te gaan denk ik..

Ja het is een manegepony, ik rijd hem af en toe wat vaker, en we kunnen idd beter, maar het lukte zaterdag gewoon niet

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:27

Aaah, Ik vind foto 4 echt lief! Vind alleen jammer van die naam er door heen haha

Groetjes

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:30

je bent nadat je naar boven bent gegaan ook weer naar beneden gegaan anders kan de sluiting toch nooit onderaan zitten?:o

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 17:43

Volgens mij had ik aangegeven dat het geen nut heeft om hier verder over door te 'zijken'. (MAAR SOMMIGE MENSEN KUNNEN HELAAS NIET LEZEN) Mijn andere bandages krijg ik de sluiting wel bovenaan, deze heb ik net nieuw (zit onderlap al aan) en krijg ik niet bovenaan. Dus nu alsjeblieft ophouden, want heel mijn topic is zo verpest.

@ narrator; die copyright staat er niet voor niets, er zijn tegenwoordig foto-jatters

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:10

Coentjuh schreef:
Volgens mij had ik aangegeven dat het geen nut heeft om hier verder over door te 'zijken'. (MAAR SOMMIGE MENSEN KUNNEN HELAAS NIET LEZEN) Mijn andere bandages krijg ik de sluiting wel bovenaan, deze heb ik net nieuw (zit onderlap al aan) en krijg ik niet bovenaan. Dus nu alsjeblieft ophouden, want heel mijn topic is zo verpest.

@ narrator; die copyright staat er niet voor niets, er zijn tegenwoordig foto-jatters

je had het kunnen weten dat je commentaar zou krijgen, en of er nou al onderlappen onderzitten of niet, dat maakt niet uit
en zeiken schrijf je dus met ei

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:16

LaFunkyJazz schreef:
Coentjuh schreef:

je had het kunnen weten dat je commentaar zou krijgen, en of er nou al onderlappen onderzitten of niet, dat maakt niet uit
en zeiken schrijf je dus met ei

inderdaad, bandageer jij wel HEEEEL raar, maar oke nu houd ik echt op excuses

anne_bento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:19

jeetje zeg wat een gezeur
vind het leuke fotos maar heb hem inderdaad wel eens beter zien lopen
verder heb ik het op school ook weleens gehad dat ik totaal niet uitkwam aangezien de bandages dan te lang of te kort waren, daar kun je dan weinig aan doen he

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:36

Hahaha, ik weet het jullie nog veel makkelijker te maken! Gewoon geen bandages omdoen want het heeft namelijk GEEN NUT!!! Het bied geen enkele protectie en het enige wat gebeurd is dat het been onder de bandage (dus ook de pees!) enorm verhit raakt en de warmte kan nergens heen! Het kan echt tegen de 40 graden en hoger lopen! En dan moet je je indenken wat er gebeurd als je straks (als het weer wat warmer is, of misschien nu ook al wel) gebeurd als je er dan met koud water over heen gaat....kijk, das pas echt slecht voor je pony!

Verder even on-topic, ik vind het echt een schatje! Geen wonder dat je hem een wit prinsje noemt

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:52

Ja, en dan krijgen we weer een bandage-discussie.