Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben, maare, waar is je longe, en je dubbele longe???
rudi schreef:Nee,, sorry vind het er niets echt vriendelijk uit zien.. maar dat kan aan mij liggen..
rudi schreef:Nee,, sorry vind het er niets echt vriendelijk uit zien.. maar dat kan aan mij liggen..

Charloepy schreef:wat leuk dat ie rondjes rond je loopt zonder dat je de longe eraan moet doen!
moesten wij dat doen met indiana dan zou je hem gewoon zien crossen met zijn staart in de lucht
verder ziet het er leuk uit
maar hoe zit dat in elkaar op die eerste 2 foto's het lijkt wel een soort touwtje dat aan zen hoofdstel zit ofniet,
wat is het effect daarvan?
(ben gewoon benieuwd)
Charloepy schreef:wat leuk dat ie rondjes rond je loopt zonder dat je de longe eraan moet doen!
moesten wij dat doen met indiana dan zou je hem gewoon zien crossen met zijn staart in de lucht
verder ziet het er leuk uit
maar hoe zit dat in elkaar op die eerste 2 foto's het lijkt wel een soort touwtje dat aan zen hoofdstel zit ofniet,
wat is het effect daarvan?
(ben gewoon benieuwd)
Delphi schreef:Hoi,
wat leuk dat je paard zo rondjes om je heen loopt zonder vast te zitten aan een longeerlijn!! Ik vind het er wel fijn uitzien. Ik heb even in je profiel gekeken en jeej wat zag ie er uit toen je hem gekocht had. En die foto van hem in de wei!!! Wat ziet hij er goed uit en hij glanst zo super mooi