Anzjuhlaa schreef:en jawel, daar is de eerste bokker weer die weer moet zeggen dat ze te groot zijn! Ziet er luek uit! Veel plezier verder! probeer alleen je handen rechtop te houden!
Ik hou alleen m'n handen niet rechtop tijdens het poseren, tijdens het rijden wel 
CelticCry schreef:lilykashmir: je helemaal gelijk. De ruiter kan ook behoorlijk rijden, en zit de pony verder niet in de weg. De shet is ook stevig gebouwd dus dit is geen punt.
Ik vind het er heel leuk uitzien, gaan jullie ook nog starten in wedstrijden?

Dat ik behoorlijk kan rijden is wel de bedoeling ja
Ik rijdt al vanaf m'n 7e, en ben nu 16 dus gelukkig kan ik wel behoorlijk rijden 
En starten in de wedstrijden lijkt ons beide heel leuk, we zouden eigenlijk samen gaan starten, maar ik ga verhuizen dus dat wordt dan weer lastig. Ik heb ook nog een fjord, en daar wil ik ook graag mee starten dus dat wordt een beetje druk 
friesjeessss schreef:dekje is te klein? dan zou ik dat er ook niet meer opleggen denk ik..
Nou eehh het dekje kostte 20 euri, en ik vind het een leuk dekje omdat z'n naam erop staat, dus dat het te klein is dat is jammer maar wat maakt het uit
Er zijn ook mensen die zonder dekje rijden, dus ik snap het probleem niet.
Laatst bijgewerkt door Toad op 08-01-06 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt