Ik hoor veel dat ze op een pony rijden die pas 3 is en dat ze er al van alles meedoen.Ik vind dat je een pony pas kan berijden wanneer hij over de 4 is.Veel mensen beginnen al met hun pony in te rijden op 2 1/2 en sorry hiervoor ik vind dat echt verschrikellijk.Ik denk wel dat er mss veel mensen het niet met me eens zijn, maar ik wil dit even zeggen.
Er is hier ooit eens iemand geweest en die had een hele goeie tekst over, wanneer een paard helemaal volgroeit is.(mss kan iemand dat opzoeken)(ik weet de titel niet meer dus kan ik het zelf niet opzoeken , dus als iemand het zich herindert!!)
Ik zou hetr wel leuk vinden als iedereen op een NORMALE MANIER zijn mening zegt.En ook respect hebt over iemands anders mening.
Ik wil niet dat de mensen die hun paard al op 2 1/2 hebben ongereden nu denken dat ik hun slecht ofzo vind.
Ik wil gewoon de mening van de andere ook weten hierover.
Dus eigenlijk n een vraag:
Wat vind jij over paarden die voor hun 3de worden ingereden en wanneer vind je dat ze wel ingereden mogen worden???
Veerle

En als dat allemaal goed gaat, dus dan issie denk ik 4,5, dan pas erop en dingetjes leren. En dan denk ik niet elke dag erop, en een uur. Maar gewoon 1 keer in de 3 dagen ofzo. een half uurtje. 

] Ik heb haar toch niet gekocht, veel te jong..