sinds vorige week ben ik begonnen met langzaam aan haar in te gaan rijden.
het longeren en commando's zitten er al goed in dankzij haar longeer carriere op dokers advies

ze gaat nu 1X per week aan de longe en 1X per week naar buiten aan de lange lijnen.
Dit was de derde keer in haar leven dat ze een zadel ophad, en ze accepteert alles eigenlijk erg goed.
beetje spelenderwijs ermee bezig, en dat is ook de beste manier, want ze vind het geweldig om alles uit te proberen waar de grens van het vrouwtje precies ligt

Haai ik ben Choice! ( en ja.. mijn splinternieuwe halster is te groot en er moet nog een gaatje bij in
)Tadaaahhhh!! zie ik er al niet uit als een heus echt rijpony'tje?
We beginnen uiteraard met uitproberen op het moment dat het rvouwtje de camera tracht te hanteren. even lekker crossen!
pony, 2 longeertouwen, een zweep, en een camera.. tjah.. dan wil het focussen natuurlijk wat minder

even stappen
lalalala...
ook halthouden zit er al prima in
Je ziet het, ze doet het al supergoed!
Over het zadel, ik weet dat hij naar voren schuift, maar dit is al zadel nummer 4 die ik erop heb, en deze is qua pasvorm op de rug gewoon het best bij haar . ze heeft nogal een extreem rare rug schijnbaar. binnenkort komt er wel een staartriem, maar ze accepteert nu nog niets onder haar staart, dus ga ik haar er zeker nog niet mee pesten.

staat haar erg leuk vond ik.