Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yousra schreef:dat wisten we ook we waren er op voorbereidhaha dat kun je verwachten
maar pony gaat lekker terug hier kan je echt niet op zitten
Tenminste, het ziet eruit alsof je er voor het eerst opstapt 
Rhiannon schreef:we hadden pony gekocht als makke kinder ponywhaa! daar ga je nog een zware dobber aan krijgen met het inrijden! Tenminste, het ziet eruit alsof je er voor het eerst opstapt
natuurlijk altijd effies testen toen stapten we er op en vlogen er meteen weer af
later zijn we hem gaan longeren en hebben we gekenen hoe daar op reageerde echt super braaf dus en toen gingen we hangen en toen hahahah
dus deze pony gaat lekker terug naar zijn oude eigenaar
oryantje schreef:Rhiannon schreef:we hadden pony gekocht als makke kinder ponywhaa! daar ga je nog een zware dobber aan krijgen met het inrijden! Tenminste, het ziet eruit alsof je er voor het eerst opstaptnatuurlijk altijd effies testen toen stapten we er op en vlogen er meteen weer af
later zijn we hem gaan longeren en hebben we gekenen hoe daar op reageerde echt super braaf dus en toen gingen we hangen en toen hahahah
Mirte13 schreef:sorry vind het er een beetje zielig uitzien![]()
Maarja ik kan hetook wel begrijpen want het is natuurlijk wel de eerste keer
oryantje schreef:Rhiannon schreef:we hadden pony gekocht als makke kinder ponywhaa! daar ga je nog een zware dobber aan krijgen met het inrijden! Tenminste, het ziet eruit alsof je er voor het eerst opstaptnatuurlijk altijd effies testen toen stapten we er op en vlogen er meteen weer af
ik zie dat hij een makke kinderpony is je kan er zo een beginner op zetten NOT
xxxcatjuxxx schreef:sorry ik vond het zielig er gaat een zwaar prsoon op hangen.
de rug buigt half door![]()
(en ja ik heb wel gezien hoe een paard word ingereden hoor.
maar dit "zie die rug!")
probeer het de volgende keer ff met een wat een wat minder zwaar iemand.
(krijg er vast nare reacties op net als bij mirte13 maar dit is dusss mijn mening je eige mening moet je zelf weten)
![]()
groetjes
Je vraagt toch om een reactie of niet dan. en als je een reactie geeft is het weer niet goed het is tenslotte MIJN MENING
en ik heb wel ervaren met inrijden. heb het zelf namelijk ook moeten doen bij een pony
Mirte13 schreef:xxxcatjuxxx schreef:sorry ik vond het zielig er gaat een zwaar prsoon op hangen.
de rug buigt half door![]()
(en ja ik heb wel gezien hoe een paard word ingereden hoor.
maar dit "zie die rug!")
probeer het de volgende keer ff met een wat een wat minder zwaar iemand.
(krijg er vast nare reacties op net als bij mirte13 maar dit is dusss mijn mening je eige mening moet je zelf weten)
![]()
groetjes
Die reacties van sommige mensen op bokt trek ik me nergens van aanJe vraagt toch om een reactie of niet dan. en als je een reactie geeft is het weer niet goed het is tenslotte MIJN MENING
en ik heb wel ervaren met inrijden. heb het zelf namelijk ook moeten doen bij een pony