heeft er iemand tips hoe je makkelijker kan blijven zitten? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heeft er iemand tips hoe je makkelijker kan blijven zitten?
. Mijn instructrice zegt dat je eigenlijk dan een beetje moet 'staan', maar dat is ook nog wel lastig om dan niet uit evenwicht te raken... succes ermee! 

weet ik vast dat ik goed kan gaan oefenen

Marsie schreef:Mijn instructrice zegt dat je eigenlijk dan een beetje moet 'staan', maar dat is ook nog wel lastig om dan niet uit evenwicht te raken... succes ermee!

..
Renske20 schreef:ik doe helaas niet mee, anders had ik tegen jou moeten rijden, maar Q is niet goed ;(

elmiran schreef:Mijn paard gooit in draf heel hoog op, zelfs het licht rijden ging in het begin wel moeilijk. Toen ik haar nagevelijk kon rijden en ze al een tijdje onder het zadel was ben ik pas gaan oefenen met doorzitten.
In het begin klemde ik veel te veel met m'n benen. Probeer nu altijd m'n benen lang te maken en ontspannen te blijven zitten. Is nu nog steeds niet helemaal zoals t moet dus wil dit toppic even volgen misschien zijn er nog wat tips waar ik ook iets aan heb.