Rikky van stal halen.

Ik dacht dat Rikky zich best wel kon gedragen vandaag omdat het vuurwerk hem gister ook weinig deed. Helaas kwam ik de bak in en de knallen waren nu veel vaker en harder als daarvoor en rikky was erg druk erdoor, hou dus rekening ermee dat ik mn handen vol had aan hem
Opstijgen en hoi zeggen tegen de fotograaf
Mijn kerstcadeautje was het cremekleurige anky pad, vinden jullie hem mooi of niet? 
Iets oppakken, achter loodlijn en mn handen zitten ook verkeerd.

Stappen, weer te weinig verbinding waardoor hij zijn bovenlijn te weinig hoeft rekken.

Achterhand wat actieveren in een schoudervoor zodat het neusje er wat meer uit gaat komen, en hij mijn hand beter op gaat zoeken.

Pff achterhand eronder houden is ook een vak
Op voorhand dus

Weer activeren, gevolg hij wordt te druk

Even halthouden, proberen weer een beetje de rust erin te krijgen.

Toen begonnen de echte vuurwerk knallen, en leek het ons niet echt nuttig om nog meer foto´s te maken, ze zeggen toch niet veel van waar we op dit moment mee bezig zijn. Rikky werd erg rennerig en scheurde af en toe de bak door..
(ow ja, ik ben nog niet echt Z1, maar M2+14. 18 februari is mijn Z debuut.. pff nu al zenuwachtig
)Nou wat vinden jullie, enne afkraken heb ik niets aan, opbouwend commentaar wel!!

Moet je in januari nog tegen liza? zeewolde --> dressuur onder het zadel. Die wedstrijd?
Je hebt hem erg goed aan t lopen vind ik zelf, en hebt hem op de meeste foto's mooi actief, wat je zelf niet vind, miscchien ben je zelf beter gewend..