Deze foto's zijn nog van toen we in de L2 reden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
al mooie oprichting!! 
Ik vind hem op deze foto's al erg bevestigd lopen, dus ik kan me goed voorstellen dat het zos nel is gegaan.
Clitia schreef:Hey, wat leuk, ik heb een tijd Corner's Funny Felicity verzorgd. Dat was wel een heel ander typetje zeg, een stuk breder... Maar zelfde fokker betekent natuurlijk niet zelfde ouders.
Pas je wel op dat je het leuk houdt voor de pony? Altijd alleen maar hard dressuren en wedstrijden rijden kan gaan vervelen, en dan ben je binnen de kortste keren je Z-pony kwijt![]()
Wel knap van je dat je bij 't Z2 ben gekomen, aangezien veel juryleden ook op "het plaatje" jureren, en jij dan net iets te groot voor de pony bent. Voor het plaatje he, qua gewicht zal 't makkelijk gaan.

En knap dat je hem zo snel naar de Z2 hebt gereden!
Welshfanatic schreef:Super mooie pony!
Heb in je profiel ook nog even foto's gekeken...
Mooi beestje... wat voor bloed is het?
gabyfedde schreef:Leuk zeg!
Was de wedstrijd in Zoelmond (Mendale's Cup) vorig jaar niet jullie eerste wedstrijd? Ik was toen schrijfster in jouw ring, vandaar dat ik weet dat je daar toen was
haha 
RodaniaJaman schreef:Haha onder jou liep ie dis ook super!!! mooi dat t goed is gegaan!!! Maja je head 1 voordeeltje he was al opgeleid tot de M2!haha
janinetjjj schreef:Goedzeg !
Wat een oprichting !
Ennee.. Zeker elke week op wedstrijd die 10 maanden..
4 wp's per keer ( bij 2 proeven ? )
Dat tikt wel aan
Wel super goed iig