Hij is helemaal niet gewoon van in de piste te rijden enzo (was zijn eerste keer in een binnepiste) en hij is ongeveer 5 en een half jaar oud
(bospaardje
)Hier fototjes van poging tot dressuur:
Ik op Stormer:

Poging om radio harder te zetten:

Terug wat stappen:

Groeten (mooi vierkant
) :
Wel geen actie fotos gemaakt..
Hier stapte Pascaline van op bokt uit op Stormer:

Stormertje

Even op de grond gaan zitten voor foto
(geslaagt
):
Hier ging ik op stormertje terug naar huis, en heeft Pascaline voor mij nog een paar fototjes genomen (Merci pascaline!
)Mooi vierkant weer!
:

Met lelijke muts op
:

Vlug muts nog eens af gezet
:
Nog eens even poseren:

Nee stormertje, nog even stilstaan:

Nog een laatste drafje naar huis:

Dit waren de foto's
Commentaar over houding enzo mag, maar houd er rekening meer dat we 2 broeken over elkaar aan hadden, en ik had 6 t-shirte, een trui en nog een jas er over aan
Verder mag kommentaar zeker
Groetjes
Tanja en Pascaline

) en die is ook niet zo van de dressuur haha! Het is wel een scheetje hoor!
nee geen tips sorry mijn zit is ook niet perfect! maarja. je hebt gelijk ieder zijn menig er over... ik zeur er verder niet over hoor! ymmik en ik zijn best friends ze staat heeel dicht bij mij en we zijn verslaafd aan spullen voor paarden . ze moeten er wel goed uitzien en het zijn echte heet hoofden. dus daarom is het bij die van ons altijd noodzakelijk xxnee geen tips sorry mijn zit is ook niet perfect! maarja. je hebt gelijk ieder zijn menig er over... ik zeur er verder niet over hoor! ymmik en ik zijn best friends ze staat heeel dicht bij mij en we zijn verslaafd aan spullen voor paarden . ze moeten er wel goed uitzien en het zijn echte heet hoofden. dus daarom is het bij die van ons altijd noodzakelijk xx
je geeft wel goede tips maarja . ik heb zelf ijslanders 1 jaartje verzorgd en zo heel makkelijk zit het niet met die tolt en telgang!