te komen maken
en merel had natuurlijk mee gesprongen op gianti1.
merel op gianti
beetje onthoofd (sorry merel (A))
graag geen kritiek op mijn zit
hij was lekker vervelend vooral in galop
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en merel had natuurlijk mee gesprongen op gianti
hij was lekker vervelend vooral in galop
verder vind ik je zit heel mooi 
lijkt me wel een druktemaker... _FrOggyLove_ schreef:je moet er alleen even op letten dat als hij met zn hoofd omhoog komt, jij je handen heel goed laag houdverder vind ik je zit heel mooi
leuk paardjelijkt me wel een druktemaker...
montaz_sanne schreef:_FrOggyLove_ schreef:je moet er alleen even op letten dat als hij met zn hoofd omhoog komt, jij je handen heel goed laag houdverder vind ik je zit heel mooi
leuk paardjelijkt me wel een druktemaker...
ja weet ik daar probeer ik ook het meest op te letten maar is heel moeilijk
als je je eigen zoiets aanleert om dat af te leren

)[/quote] 
Welshcobfan schreef:vraagje: waarom ga je springen als het paardje dressuurmatig echt niet goed loopt? Ik vind het wel een erg mooi paardje om te zien
Dustinlover schreef:@ montaz_sanne: Je zegt geen commentaar op mijn zit want hij was nogal vervelend en vooral in galop..
Dan lijkt de vraag van Welshcobfan me duidelijk??
Je gaat toch niet springen als je paardje super vervelend is??
Dat betekend dat je hem dressuurmatig nog niet onder controle hebt..
En heb je dat wel oefen dan dressuurmatig tussen de hindernissen door.
Succes
Navidad schreef:Ik zie weinig ontspanning, ik weet niet hoe die dressuurmatig loopt, springen is heel leuk maar probeer hem eerst met dressuur onder controle te krijgen, en probeer hem met behulp van "balkje enkele galop passen balkje" rustiger te krijgen, als dat niet lukt en je wilt hoger met hem komen verongelukken jullie. een paard moet dressuurmatig goed voor elkaar zijn, en al helemaal het ritme in de galop, en het veruimen en verzamelen in de galop.
dan kan je pas echt gaan springen
)
montaz_sanne schreef:oh zo
op die foto's van voor het rijden was hij nogal druk ja toen heb ik hem even
uitlaten razen en ben toen begonnen met springen
en als ik pas zou kunnne gaan springen als hij dressuur matig rustig is zal
ik niet kunnen springen
want het is een hengst met heel veel energie,
dunne vacht (vanwege deken) en die het koud heeft dus best fris is in de
winter.
Welshcobfan schreef:vraagje: waarom ga je springen als het paardje dressuurmatig echt niet goed loopt? Ik vind het wel een erg mooi paardje om te zien

.