Het is een 8 jarige merrie van Ed king Hill, ze is best een hittepetit en niet altijd gemakkelijk om te rijden...je blokeert er heel snel.
ik rijd er nu al een aantal jaar en heb voornamelijk eerst altijd buiten gereden denk sinds een nog genees een jaar in een bak....
Ik heb daarom een slectie foto`s van door ongeveer een jaar heen...
We hebben sinds kort les en een nieuw zadel we gaan helemaal goed beginnen in 2006 en er hard tegen aan want ze kan het en met een beetje hulp haal je het er ook uit.
heb trouwens nog geen foto`s met het nieuwe zadel maar die volgen snel hoop ik.
Vorig jaar winter....de kassen waren net gesloopt om er daarna een bak te maken en de wei uit te breiden maar tot ze dat gingen doen konden wij het als bak gebruiken

gekanteld hoofdje
galopje...jaja ik weet het neit zo naar beneden kijken!
beetje wazig...galopje
en de mooiste
toen van de zomer....voor het eerst er weer even op zonder zadel nadat ze haar veulen had gekregen...ze liep echt heel lekker!
wat ik hier doe met mijn armen...hhmmm geen idee!
volte..stappen
strekken....
galopje...
[img][/img]
nog een keer op een regenachtige dag...ik reed haar hier met stoot omdat ze weer eens een hangbang periode had met er hoofd en voor het steigeren hielp het meestal ook wel....
en van de zomer weer....
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
en nog een keertje van de zomer!
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Zoals ik al vertelde hebben we nu les...en na de eerste keer ging het al gelijk een stuk beter, met je zit kan je heel veel bereiken!
cap eigen keuze op de foto`s rijd nu wel met

om te kijke of hij mooi met zijn hals loopt