Op 18 december had ik met Monchique selectie in Simonshaven. Nicka heeft voor me gefilmd en hier zijn de stills. De kwaliteit is niet geweldig, maar ik hoop dat ik jullie binnenkort betere foto's kan geven
Ik wist dat mijn concurrentie echt ontzettend sterk was en dat ik alles op alles moest zetten om een goede plaatsing te krijgen. Ik mocht geen fouten maken.
Ik voelde met losrijden dat Mon iets gespannen was, daarom heb ik haar in de proef iets lager en langer gehouden. Dit ziet er op de foto misschien niet helemaal fijn uit, maar het gaf voor de proef een rustiger beeld. Toch had ik 3 storingen, maar eindigde met een 171 punten op de 3e plaats. Die 3 storingen kostte me mijn winst, maar eigen schuld dikke bult. Ik krijg nog één selectie en ik sta nu 2e geplaatst, nog veilig dus
Ook heb ik nog steeds last van mijn blessure, dus ik zit wat scheef en druk mijn hak niet goed uit. Ik moest wel lachen, ik stap alternatief af
door mijn rechterbeen over m’n paards hals ze slingeren en me er dan af te laten glijden (dit omdat ik na het trainen nogal door de grond ga als ik op mijn linkerbeugel ga staan) en dan zie je mensen echt kijken van: wat is die nou aan het doen ? 
Genoeg gekletst, hier zijn de foto’s
1. net na het groeten, even wat spanning

2. halthouden

3. wijken, kreeg er een 7 voor

4. halsstrekken of terwijl stofzuigen
goed voor een 7
5. Middenstap, ook een 7
[img]http://img348.imageshack.us/img348/6246/naamloos001100019al.jpg
[/img]
6. Volte 15 meter in galop

7. diezelfde volte (ook een 7 trouwens)

8. op deze foto kan je goed zien dat ik mijn hak niet kan uitdrukken

9. lekker opwaarts moment

10. afgroeten

Dat was het. Jullie mogen van mij los gaan wat commentaar betreft, maar hou rekening met de blessure

Groetjes Kate
Scooterongeluk gehad